سمیرم|حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در مناطق زلزله زده سمیرم

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در سفر یک روزه خود به شهرستان سمیرم، از مناطق زلزله زده و روستای همجوار با کانون زلزله سی سخت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، ولی‌اله نصر اصفهانی به همراه هیاتی متشکل از معاون توانبخشی استان، مسئول بازرسی عملکرد، مسئول مشارکت های مردمی و مشاورین مدیر کل در امور اجرایی و امور بانون، با هدف بازدید میدانی و برآورد خسارت وآسیب به مددجویان تحت پوشش در روستاهای همجوار با کانون زلزله سی سخت و بررسی مشکلات، به شهرستان سمیرم سفر کردند.

وی در بدو ورود ضمن دیدار با خانواده شهید سید ناصر داودی از شهدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با عسکریان فرماندار شهرستان بازدید کرد و ضمن تشریح اقدامات بهزیستی در خصوص مسکن مددجویان، وضعیت اقلیمی و بافت کو هستانی این منطقه را از موانع اجرای کامل مناسبت سازی دانست وگفت: بهزیستی، عزمی راسخ در خصوص حضور پرنگ افراد دارای معلولیت در جامعه دارد و این مهم با تعامل و پشتیبانی همه دستگاه های اجرایی محقق می‌شود.

نصر اصفهانی در خصوص تامین مسکن مددجویان اظهار کرد: سال آینده نوید بخش تخصیص اعتبارات ویژه ای در این خصوص می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در ادامه ضمن حضور در روستاهای منطقه پادنای سمیرم از روستاهای آسیب دیده بر اثر زلزله ۵.۶ ریشتری چهار شنبه  شب با  مرکزیت  دنا در استان کهکیلویه و بویر احمد که فاصله ۸ کیلومتری زمین رخ داد و ۱۹ کیلومتری روستاهای هم جوار احساس شد؛ ضمن تفقد و بررسی مشکلات مسکن‌های آسیب دیده در  تسریع در اقدامات حمایتی و امداد رسانی تاکید کرد.

وی از ورود  اولین محموله اقلام غذایی و حمایتی به آسیب دیدگان خبر داد و افزود: هرچند خوشبختانه این زلزله  با تلفات جانی همراه نبوده ولیکن مقاوم سازی منازل مددجویان و اقدام بموقع در این خصوص بسیار ضروری است.  

کد خبر 32191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد