برگزاری جشن تکلیف فرزندان مقیم در خانه نوجوانان بهزیستی استان

ایزدپور گفت : اداره کل بهزیستی استان با تحت نظارت داشتن ۱۲ خانه کودکان و نوجوانان در استان که کلیه آن با مدیریت موسسات خیریه است تعداد ۲۰۰ فرزند دختر و پسر را تحت حمایت دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جشن تکلیف پسران در خانه نگهداری نوجوانان مقداد در شهرستان سمنان برگزار شد.

در این مراسم با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل، ساره امیرجان معاون اجتماعی، ربابه عربی دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جناب آقای شهاب مسئول دفتر امنیتی و سیاسی فرمانداری شهرستان سمنان، اعضاء هیات مدیره موسسه خیریه کوثر ولایت، روحانیون معزز، مدیر و کارشناسان شهرستان سمنان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ولادت اولین مددکار عالم هستی، امیرالمومنین حضرت علی (ع)، روز پدر و مرد ابراز داشتند : در سومین مراسم جشن تکلیف فرزندان مقیم خانه های نوجوانان در استان هستیم که پیش از این دو جشن دیگر در ایام الله دهه فجر در خانه نوجوانان، ویژه دختران برگزار شده است .

ایشان با اشاره به این مطلب که امروز توفیق و سعادت این را داریم که جشن تکلیف ۶ نفر از پسران مقیم در خانه نوجوانان استان در شهرستان سمنان را برگزار کنیم اظهار داشت : اداره کل بهزیستی استان با تحت نظارت داشتن ۱۲ خانه کودکان و نوجوانان در استان که کلیه آن با مدیریت موسسات خیریه است تعداد ۲۰۰ فرزند دختر و پسر را تحت حمایت دارد.

مدیرکل بهزیستی استان نقش خیرین را در تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی کشور پررنگ دانست و ضمن تقدیر از همراهی و همدلی ایشان افزود : همواره سعی شده است با تمام توان و ظرفیت های موجود در کنار و همراه موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت باشیم تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه نمایم.

ایزدپور تصریح کرد : با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا  و شیوع نوع جهش یافته آن در بخشی از استان های کشور باید بر نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش تاکید کرد و باید توجه داشت رعایت پروتکل های بهداشتی مانع عدم برگزاری برنامه ای فرهنگی و تفریحی برای فرزندان و افراد مقیم در مراکز تحت نظارت نشود و می توان با رعایت نکات بهداشتی برنامه های مناسبی را برای این ایام برنامه ریزی و اجرا کرد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل موسسه خیریه کوثر ولایت گزارشی از اقدامات و فعالیت های اجرایی در موسسه و خانه نوجوانان مقداد ارائه و مراسم با برگزاری برنامه های مولودی خوانی، بخش های متنوع فرهنگی ادامه و در پایان به رسم یادگاری هدایای به فرزندان اهدا گردید.

کد خبر 32185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد