مستندسازی ۳۳ فقره سند تک برگی املاک بهزیستی

مسوول امور حقوقی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی ازمستندسازی ۳۳ فقره سند تک برگی املاک در خراسان شمالی خبر داد و گفت: مستندسازی املاک و اراضی دولتی یکی از راه‌های حفاظت و صیانت از املاک دولت است و سازمان بهزیستی این استان تاکنون موفق به مستندسازی اموال و تهیه  ۳۳ فقره سند تک برگی املاک شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، احسان حسینی معصوم ازمستندسازی ۳۳ فقره سند تک برگی املاک در خراسان شمالی خبر داد و گفت: مستندسازی املاک و اراضی دولتی یکی از راه‌های حفاظت و صیانت از املاک دولت است و سازمان بهزیستی این استان تاکنون موفق به مستندسازی اموال و تهیه  ۳۳ فقره سند تک برگی املاک شده است.

وی افزود: در جهت ارتقاء توان علمی و مهارتی معلولان و توانمند سازی آنها به منظور جذب فرصت های شغلی و همچنین حمایت از اشتغال و ایجاد خودکفایی برای دهکهای پایین درآمدی، قراردادها و تفاهم نامه هایی بین سازمان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی تنظیم و منعقد شده است.

مسوول امور حقوقی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از رفع اختلاف حقوقی با دو دستگاه دولتی خبر داد و گفت: اداره کل امور مالیاتی و همچنین اداره کل راه و شهرسازی از جمله دستگاههای دولتی بودند که با بهزیستی استان اختلاف حقوقی داشتند که خوشبختانه با تلاش مجدانه این مهم رفع شد.

وی به برگزاری دو مناقصه در سال جاری اشاره کرد و گفت: مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید خدمات برای مراکز اورژانس اجتماعی و همچنین مناقصه  دو مرحله ای خرید تجهیزات توانبخشی از جمله اقدامات سازمان برای تهیه اقلام به جهت پیشبرد امور در 9 ماه نخست امسال بوده است.

حسینی معصوم با اشاره به عملکرد 9 ماهه در سال جاری بیان کرد: طرح و تعقیب و دفاع از کلیه دعاوی مطروحه له یا علیه سازمان، معاضدت حقوقی مددجویان و معرفی به دایره ارشاد و معاضدت جهت استفاده از خدمات مرکز وکلای قوه قضاییه در صورت لزوم تنها بخشی از عملکرد این واحد در سال جاری است.

وی در پایان افزود: در راستای اجرای مفاد ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ساختمان های مازاد بهزیستی در غالب اجاره واگذار شدند.

کد خبر 32177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد