دادستان دره شهر: شرایط بهداشتی مرکز نگهداری معلولان مطلوب است/خیرین و ادارات برای کمک پای کار باشند

دادستان شهرستان دره شهر گفت: شرایط بهداشتی مرکز نگهداری معلولان مطلوب است و اقدامهای لازم برای خدمات رسانی به معلولان باید انجام شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، سهراب زاده  با همراهی رییس بهزیستی و کارشناسان دادگستری بصورت سر زده  از مرکز شبانه روزی نگهداری معلولان ذهنی موسسه خیریه علی ابن مهزیار (ع) این شهرستان بازدید کرد.

 در این بازدید که با رعایت کامل پروتکلهای انجام گرفت ضمن بررسی وضعیت بهداشتی بویژه در وضعیت کرونایی مسائل درمانی، تغذیه، نحوه رسیدگی و پذیرش، نگهداری، ترخیص مددجویان و تعامل با مراجع قضایی نیز پیگیری شد.

سهراب زاده در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع کرونا و آسیب پذیر بودن معلولان تمامی تمهیدات برای رعایت پروتکلهای بهداشتی در این مرکز پیگیری و خوشبختانه شرایط مطلوب ارزیابی شد.

وی گفت: لازم است تا با آگاهی بخشی به مردم از وجود این مرکز در خصوص جذب کمک خیرین و حمایت مدیران شهرستان و استان اقدام شود.

همچنین اداره صمت نسبت به تامین مایحتاج این مرکز از قبیل میوه شب عید، روغن، برنج،گوشت و مرغ اقدام و شهرداری نیز در نصب چراغ برق جهت روشنایی، رنگ آمیزی، و کمک های رفاهی و توان بخشی به این مرکز کمک کند.

کد خبر 32167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد