جلسه شورای اداری با تاکید بر دقت نظر در ارسال اسناد مالی

جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل بهزیستی استان، ذیحساب، معاونت های تخصصی، مسئولین دفاتر و روسای شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه گفت:کار بهزیستی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری کار بسیار سنگین و دشواری است که ماباید با تمام توان در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف تلاش کنیم.

 وی افزود: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم امیدوارم که معاونین و روسای شهرستانها در جهت ارسال اسناد دقت نظر بیشتری داشته باشند و کار تیمی به عنوان موفقیت بهترو ارائه خدمات مطلوب تر  محسوب می شود.

مهدی دیناری افزود : ارسال اسناد خزانه مورد تاکید بوده و سپس اسناد نقدی با دقت نظر و هماهنگی کامل بین تمامی مدیران واحدها  جهت ارسال اسناد صورت گیرد تا مشکلاتی در مورد پرداخت اسناد صورت نگیرد .

 مدیر کل بهزیستی استان در مورد حوزه مشارکتهای مردمی عنوان کرد: اگر حوزه مشارکتها در شهرستانها فعال تر و گروه های مشارکتی تشکیل گردد جذب مشارکت در هر شهرستان  پیشرفت قابل توجهی پیدا می کند که این میتواند از مشکلات جامعه هدف بکاهد.

دیناری در مورد مراکز تحت نظر افزود: بازرسی از مراکز خوب شروع شده و امیدواریم همچنان در سال آینده نیز ادامه دار باشد تا بتوانم از مشکلات مراکز تحت نظارت معاونتها کاسته شود.

 مدیر کل بهزیستی استان در بحث  اورژانس اجتماعی خاطر نشان کرد :اورژانس اجتماعی به عنوان ویترین سازمان می باشد و در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی به آحاد جامعه از مهمترین رسالت اورژانس اجتماعی است.

مهدی دیناری در حوزه مراکز مثبت زندگی افزود: مسئولین مراکز باید رعایت ضوابط مناسب سازی ساختمانها  را در نظر بگیرند وتاییدیه آتش نشانی نیز مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه معاونت ها و روسای شهرستانها  و مسئولین دفاتر در حیطه های مختلفت مشکلات خود را با مدیر کل بهزیستی استان مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر 32161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد