نظرآباد | جلسه فصلی ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان نظرآباد برگزارشد

امروز دوشنبه مورخ ۴ اسفندماه جلسه فصلی ستاد مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و همچنین شورای سالمندان شهرستان نظرآباد با حضور مهندس شفیعیان معاون سیاسی _امنیتی و اجتماعی فرمانداری،ناصر زمانی رئیس اداره بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان و اعضاء ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان نظرآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،  در ابتدای این جلسه «ناصر زمانی» رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد ضمن اعلام دستور جلسه و تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته،معضل کرونا را مانع جدی در برگزاری جلسات کمیته تخصصی و بسیاری از فعالیتها از جمله بازدیدهای میدانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا در سال جدیدِ بدون کرونا بتوانیم فعالیت های بیشتر و مثمرثمر تری انجام دهیم.

در ادامه مهندس شفیعیان معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرمانداری با اشاره به موازین قانونی و مقرّرات مربوط به مناسب سازی ادارات، بانکها، مراکز درمانی و تحصیلی آنرا از حقوق مسلم شهروندی برای معلولین و جانبازان برشمرد و اظهار داشت: تمامی دستگاههای اجرایی موظف به اجرای مقررات مربوطه هستند و در این خصوص تیم تخصصی متشکل از کارشناسان بهزیستی، فرمانداری و شهرداری وظیفه بازدید از ادارات را برعهده خواهند داشت.

وی در ادامه به رفع موانع از محل تردد معلولین اشاره و از نهادهای خدمات رسان خواست تا نسبت به رفع موانع از جمله تیرهای برق،  علمک های گاز و در پوش های شرکت آبفا اقدام لازم بعمل آورند.

عدم صدور پایان کار برای مراکز دولتی و عمومی در صورت رعایت نکردن مقررات مناسب سازی و همچنین نصب تابلوهای محل پارک خودروی معلولین از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین در خصوص شورای سالمندان هم این جلسه مصوباتی داشت که از آن جمله می توان به مناسب سازی و تجهیز بلوار شهید سلطانی نظرآباد به وسایل ورزشی ویژه سالمندان و برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی سالمندان در صورت رفع اپیدمی ویروس کرونا اقدام گردد.

کد خبر 32142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد