۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
افتتاح دبیرخانه دائمی مناسب سازی افراد دارای معلولیت در شیراز

دبیرخانه دائمی مناسب سازی افراد دارای معلولیت مستقر در شهرداری شیراز با حضور تنی چند از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس در این مراسم که مدیرکل بهزیستی استان فارس،معاون امور توانبخشی ،مدیر روابط عمومی بهزیستی ، معاونین شهرداری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز و روسا و معاونین چند سازمان دیگر حضور داشتند،به نقش اساسی این دبیرخانه در تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و محدودیت به  خدمات جامعه همراه با عدالت در توزیع این خدمات در شهر شیراز اشاره گردید.

گفتنی است در این آئین ضمن قدردانی از شهرداری شیراز به دلیل همکاری های بی شائبه در زمینه امر مناسب سازی اماکن عمومی و معابر با سازمان بهزیستی، تاکید شد که این دبیرخانه با شورای هماهنگی مناسب سازی شهرستان شیراز مستقر در بهزیستی شهرستان به عنوان متولی امر مناسب سازی اماکن عمومی معابر شیراز، تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشد.

همچنین در پایان دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی فارس،به پاسداشت زحمات شهردار و معاونین ایشان و پرسنلی که مستقیماً در زمینه مناسب سازی درگیر هستند،چند لوح یادبود را به ایشان،اهدا نمود.

کد خبر 32130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد