بهارستان | جشن پایان دوره سه ماهه مددجویان طرح معتادین متجاهر

یکصد نفر از معتادین متجاهر بهارستان با حضور رئیس  اداره بهزیستی و معاون فرهنگی شهرداری گلستان ترخیص شده و به آغوش جامعه بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم، معتادین مقیم بهبود یافته در مرکز اقامتی میان مدت راهیان سرزمین روشنایی از مراکز تحت نظارت بهزیستی ترخیص شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این مرکز اظهار داشت: پس از سه ماه دریافت خدمات کارشناسی در مرکز اقامتی، معتادین متجاهر وارد فرآیند بازتوانی و ترخیص شدند.

فرجعلی خزایی در ادامه خاطرنشان کرد: به حمایت و همکاری نهادهای حاکمیتی، حمایتی و اقتصادی شهرستان از جمله فرمانداری، شهرداری و اداره صنعت، معدن و تجارت و با نظارت مستمر همکارانم در بهزیستی، پس از سه ماه پیگیری مداوم، معتادین متجاهر پس از  بازتوانی وارد چرخه اشتغال شده و به زندگی باز می‌گردند.

وی افزود: از میان یکصد مددجوی تحویلی به مرکز راهیان سرزمین روشنایی، سی و هفت نفر تحویل به خانواده شدند که از این میزان، هفت نفر اتباع بیگانه بودند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در پایان ضمن تشکر از مساعدت مردم و خیران در پاک ماندن جامعه، اذعان داشت: از میان افراد ترخیصی نه نفر در کارگاه اشتغال‌زایی مرکز مشغول به کار شده و چهل و هفت نفر دیگر حین ترخیص، به منظور فراهم آوری حرفه متناسب مراحل معرفی به اشتغال پایدار را طی کردند.

کد خبر 32119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد