نشست هم اندیشی پایش اطلاعات پرونده های توانخواهان توانبخشی بهزیستی

نشست هم اندیشی پایش، جمع آوری اطلاعات و مستندات مربوط به توانخواهان از سال ۹۴ در تالار همایش شهید سردارحاج قاسم سلیمانی بهزیستی استان تهران با حضورمعاونین و کارشناسان حوزه توانبخشی ادارات تابعه بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم با تشکر از زحمات معاونین، کارشناسان و مددکاران حوزه توانبخشی به تشریح راهکارهای عملیاتی و راهبردی در تسریع پایش اطلاعات پرونده های مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان به ارائه خدمات بهتر به کلیه توانخواهان بهزیستی استان تهران پرداخت و بیان داشت: الویت کار در توانبخشی تسریع در امور و کسب رضایت مددجویان و توانخواهان در حوزه توانبخشی پایش پرونده ها است.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در سراسر شهرستان های استان عملیاتی شود، دریافت و ثبت آخرین اطلاعات بروزرسانی شده توانخواهان در سامانه U.I ارمغان و بررسی وضعیت مددجویان از حالت نامشخص وخط تیره به حالت فعال وغیرفعال دراین پایش ها است که مورد تأکید فراوان است.

خادم اضافه کرد: پایش پرونده ها و دستیابی صحیح علمی به اطلاعات و آمار شفاف توانخواهان می تواند برنامه ریزی های مناسبی درمسیررفع نیازجامعه هدف بهزیستی به ارمغان آورد و موجب بالندگی گردد.

کارشناس مسئول حوزه معاونت توانبخشی هم در این نشست، اظهار داشت: پایش اطلاعات مددجویان، پلاک ویژه طرح ترافیک، مستمری، جمع آوری و مستندات اطلاعات پرونده های بین سالهای ۹۴ تا۹۹ در نشست نقد، بررسی و نتایج قابل ملاحظه ای داشت.

سهیلا سهیلی افزود: به توصیه و تاکید معاون توانبخشی استان تهران و راهکارهای ارائه شده انتظارمی رود با تلاش واهتمام حوزه های توانبخشی ادارات سطح استان به نتایج قابل قبولی دست یابیم و چون گذشته عملکرد درخشان و خوبی ارائه شود.

کد خبر 32115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد