پاکدشت| نشست هم‌اندیشی رئیس بهزیستی پاکدشت با خیرین بهزیستی برگزار شد

 نشست هم‌اندیشی و تعامل رئیس بهزیستی شهرستان با خیرین و نیکوکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری همت خبر، محمود برزگر در این نشست گفت: بی‌شک عمده‌ترین نهاد دولتی به منظور سامان‌دهی طیف آسیب‌پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است و چندین وظیفه و مسؤولیت سنگین در حیطه مسؤولیت‌های این سازمان جای می‌گیرد.  

 برزگر استراتژی سازمان بهزیستی را از دولت‌محوری به سمت مردم محوری عنوان کرد و افزود: فعالیت‌ها با این رویکرد در سازمان بهتر شده است.

 وی تصریح کرد: بهزیستی یک سازمان فرهنگی، اجتماعی و امدادی است که رویکرد اصلی آن کمک به قشرهای محروم و انسان‌هایی است که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی و ارثی با مشکلات جسمی، روانی، عاطفی، گرفتار مشکلات و دچار عدم تعادل شده‌اند و بر همین اساس لازم است که شناخت ضروریات و اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌ها و شاخصه‌های عملکردی مدیران بهزیستی دانسته شود.

 برزگر افزود: اجتماعی کردن خدمات بهزیستی رویکرد اصلی این سازمان است که در این حالت دولت نقش ناظر را داشته و مردم خدمات را مدیریت می‌کنند و ثمرات مثبتی را در سطح شهرستان داشته است.

 وی در ادامه به نقش موثر و تأثیرگذار خیرین در پیشبرد اهداف مقدس بهزیستی، در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف، اشاره کرد و از حاضرین خواست در راستای جلب و جذب مشارکت مادی و معنوی همچنین اطلاع‌رسانی به جامعه، بهزیستی را بیش از پیش یاری کنند.

 رئیس بهزیستی پاکدشت ابراز امیدواری اظهار کرد با ساماندهی و جهت دادن امور خیر، بتوان گام موثری در راستای فقر زدایی و کمک به محرومان و نیازمندان برداشت.

کد خبر 32104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد