شاهرود|  ۴۰ درصد از معلولین استان سمنان تحت حمایت بهزیستی شهرستان می باشند

نشست شورای ورزش همگانی شهرستان شاهرود با حضور معاون مدیرکل و مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود  در نشست شورای ورزش همگانی شهرستان با بیان اینکه ۴۰ درصد معلولین استان سمنان، شاهرودی هستند، بیان کرد:در کشور ۱۸ رشته ورزشی برای جانبازان و معلولین وجود دارد که معلولین شاهرودی در ۱۳ رشته ورزشی فعالیت دارند.

مسعود جهانسیر با اشاره به مشکلات تامین مالی ورزشکاران معلول شهرستان گفت: متاسفانه امکان تامین مالی مستقیم هیئت های معلولان و جانبازان توسط بهزیستی وجود ندارد اما سعی شده با اختصاص امکانات و تجهیزات با همکاری شهرداری شاهرود و دیگر ارگان ها، خدماتی را به جانبازان و معلولین شهرستان ارائه کنیم که راه اندازی اتوبوس و ون مخصوص تردد معلولان و جانبازان یکی از این امکانات است.

وی با بیان اینکه جانبازان و معلولین جسمی حرکتی به امکانات خاص برای حضور در جامعه نیاز دارند ادامه داد: بهزیستی بر حسب توان و وظایف قانونی خود بخشی از امکانات را تامین کرده ولیکن می بایست مشارکت بیشتر خیرین و تمامی دستگاههای اجرایی و خدماتی را در این زمینه شاهد باشیم.

دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست موضوع گرانی تجهیزات ورزشی در سالهای اخیر که امکان تهیه اقلام مورد نیاز ورزشی این قشر را از آنان گرفته است.

کد خبر 32099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد