کاشت نهال همدلی و دوستی در بهزیستی هرمزگان

سفیران صلح ودوچرخه سواران جهانگرد ایرانی در بهزیستی هرمزگان ، نهال همدلی و دوستی کاشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دوچرخه سواران ایرانی به عنوان سفیران صلح و دوستدار طبیعت تا بندرعباس رکاب زدند و این بار در ادامه سفر با هدف حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست در محوطه اداره کل بهزیستی هرمزگان ، نهال همدلی ودوستی کاشتند.

این گروه متشکل از  پروین حیدری ، کرامت عزیززاده و کیوان حق شناس هستند که با رکاب زنی در استان های مختلف یک هزار و 400 نهال به مناسبت هوای پاک و در حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی خواهند کاشت.

 پروین حیدری دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی در آیین کاشت نهال با حضورمسئولین اداره کل بهزیستی هرمزگان ، شعار این حرکت را صلح، دوستی، حفاظت از محیط زیست و حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست عنوان کرد و افزود : ضروری است همگان برای حفظ و نجات زندگی خود، خانواده و آیندگان ایران اسلامی، از آلوده کردن محیط زیست و طبیعت خودداری کنند و بر رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی، توجه داشته باشند.

حیدری خواستار همیاری وهمراهی مردم برای پیشبرد اهداف سفیران صلح شد واظهار داشت : امیدواریم با همراهی مسئولین ، دستگاههای اجرایی و خیرین بتوان گامی بلند در رفع مشکلات مختلف جامعه به ویژه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برداریم.

این بانوی دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی اذعان داشت : زنان دیگر گروه جامعه هدف بهزیستی هستند و بنده به عنوان یک زن با قبول سختی ها و مشکلات این راه در مسیر تغییر نگرش ها و نگاه جامعه به توانمندی بانوان و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت و همچنین آشتی با طبیعت قدم برداشته ام.

کد خبر 32089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد