نشست مدیرکل و نماینده ویژه سازمان بهزیستی با معاون سیاسی امنیتی استاندار

این نشست با حضور احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار حکمتیان فرمانده تیپ48فتح ، محمدرضا کاظم زاده نماینده ویژه رئیس سازمان بهزیستی کشور ، دکترمحسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان ، اشکانی رئیس بهزیستی شهرستان دنا و خانم روستا معاون فرمانداردنا برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد :در این نشست محمدرضا کاظم زاده ریز فعالیت های سازمان بهزیستی را از بدو حادثه زلزله در شهرستان دنا تشریح کردند.

وی در ادامه از واریز کمک معیشتی به حساب همه مددجویان تحت پوشش و پشت نوبتی های سازمان بهزیستی در شهرستان دنا خبر داد وگفت : این مبلغ سه برابر مستمری دریافتی ماهانه توسط این عزیزان بوده است.

نماینده ویژه رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد : با توجه به پیگیری ها و رایزنی های مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان با سایرنهادها و همچنین مساعدت و تلاش های دکتر قبادی دانا رئیس بهزیستی کشور در روزهای آتی خبرهای خوبی برای مددجویان سازمان بهزیستی در شهرستان دنا که دچار آسیب و خسارت شده اند خواهیم داشت.

دکتر محسن مرادی گفت : باتوجه به خسارات وارده به منازل مسکونی مبلغ 20 میلیون تومان بصورت بلاعوض و 60 میلیون تومان نیز وام باسود4درصد به این عزیزان پرداخت خواهد شد.

احدجمالی گفت : تلاش های جهادگونه نیروهای  بهزیستی در روزهای اخیر در شهرستان دنا قابل تقدیر است و همه ما تا ساخت آخرین خانه در کنار مردم خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه در ساخت مسکن تجربه خوبی داریم افزود : باید نسبت به اسکان اضطراری و دائمی مردم شهر سی سخت همه اصول ایمنی و کارشناسی شده را در اولویت قراردهیم

کد خبر 32079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد