مدیرکل بهزیستی استان با مدیران خانه های کودک و نوجوان دیدار کرد

امروز یکشنبه مورخ سوم اسفندماه ۹۹ دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز، بهمراه مریم صدیقی معاون اجتماعی و ژاله کاظمی معاون مشارکتهای مردمی طی نشست صمیمانه با رؤسا و مدیران خانه های کودک و نوجوان تحت نظارت بهزیستی از زحمات این عزیزان به عنوان شرکای کاری و بازوی بهزیستی بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، طی این جلسه مسئولین خانه های کودک و نوجوان چالشها و مشکلات حوزه کاری خود در اجرای فرآیند های موجود را مطرح نموده و خواستار تسهیل گری بهزیستی شدند.

دکتر حیدری در این جلسه رعایت پروتکل ها ، دستورالعمل ها و اشراف بر قوانین ومقررات سازمان در حوزه کودک ونوجوان برای مسئولین این مراکز را ضروری دانست و همچنین حفظ حرمت در بازدیدها و عدم برخورد سلیقه ای و همچنین توجه به نقاط قوت در کنار نقاط ضعف را برای کارشناسان بازدید کننده ضروری دانست.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه بر تعامل هر چه بیشتر مراکز با معاونت های تخصصی و برگزاری نشست های تخصصی جهت تصمیم گیری مشارکتی و چاره اندیشی در خصوص مسائل موجود تأکید کرد و به معاونت های مرتبط ،تلاش برای تسهیلگری و حل چالشها را توصیه کرد و راهکارهای لازم را ارائه نمود.

دکتر حیدری با بیان اینکه در چهارچوب اداری مسائل و بروکراسی حاکم است و بخشی زیادی از آن اجتناب ناپذیر است بیان داشت : با توجه به عملکرد موثر بخش غیر دولتی در بسیاری از فعالیتهای واگذار شده اداره کل بهزیستی استان ضمن همراهی و همکاری با مسئولین خانه های کودک ونوجوان پیگیر مطالبات قانونی آنها در سطوح بالادستی استان و سازمان خواهد بود.

کد خبر 32076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد