انجام تست ABR تشخیصی جهت آستانه گیری شنوایی نوزادانبا کمک مراکز تشخیصی شنوایی شناسی

احتراما این اداره کل در نظر دارد بمنظور انجام تست ABR تشخیصی جهت آستانه گیری شنوایی نوزادان در برنامه کشوری غربالگری، تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران استان با کمک مراکز تشخیصی شنوایی شناسی استان اقدام نماید. لذا اشخاص حقیقی واجد الشرایط می بایست نسبت به ارائه مدارک و مستندات تا مورخ 18/12/99 به اداره کل بهزیستی استان (معاونت امور توسعه پیشگیری- دفتر پیشگیری از معلولیت ها) اقدام نمایند. ضمنا متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 32400070 الی 6 داخلی 136 از ساعت 7:30 لغایت 13:30 تماس حاصل نمایند.

شرایط و نحوه انتخاب همکار از بخش غیردولتی جهت اجرای
برنامه کشوری غربالگری ، تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران

الف) شرایط احراز اشخاص حقیقی جهت انجام تست ABRتشخیصی جهت آستانه گیری شنوایی نوزادان و شیرخواران

1- اشخاص حقیقی می بایست دارای حداقل مدرک کارشناسی شنوایی  و بالاتر که دارای پروانه دفتر کار شنوایی  باشند.

2-  ادیولوژیست واجدالشرایط متقاضی می بایست شرایط انجام تست ABRتشخیصی جهت آستانه گیری شنوایی نوزادان و شیرخواران مشکوک به کم شنوایی و ناشنوایی معرفی شده از طرف مراکز غربالگری شنوایی تحت نظارت ادارات بهزیستی شهرستان ها ارجاع می گردند را دارا باشند.

3- ادیولوژیست واجدالشرایط متقاضی می بایست اقدامات تشخیصی خود را بر اساس استانداردهای تعریف شده بر اساس دستور العمل تخصصی ارسالی از سوی سازمان بهزیستی کشور ارائه نماید.

4- ادیولوژیست واجدالشرایط متقاضی می بایست کلیه تعهدات مندرج در تفاهم نامه بارگذاری شده در سایت اداره کل بهزیستی مطالعه و اشراف کامل بر مفاد تفاهم نامه داشته باشند.

5- کلیه ملزومات و فضای فیزیکی مورد نیاز به عهده ادیولوژیست همکار طرح خواهد بود.

6-   کلینیک شنوایی حق واگذاری اجرای برنامه را به غیر ندارد .

تفاهم نامه با کلینیک­های تشخیصی شنوایی شناسی

کد خبر 32060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد