هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان برگزار شد

هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با حضور مدیرکل بهزیستی گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ با حضور دکترسید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان برگزار شد.
در این جلسه حسینی ضمن تبریک ماه رجب  گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تردد افراد با رعایت نکات بهداشتی از شیوع موج چهارم کرونا در سطح کشور جلوگیری کنیم تا علاوه بر خانواده سالم، جامعه ای تندرست و شاداب داشته باشیم و کادر درمانی ما نیز پس از ماه ها تلاش به ارامش برسند.
وی ادامه داد: تقدیر و تشکر میکنیم از ارتش قهرمانی که با وجود ماموریت های مختلف در امر فرهنگ سازی و پیشگیری از اعتیاد در جامعه هدفی که با فرهنگ ها و تفاوت های گسترده ای در دوران خدمت مقدس سربازی قدم برداشته و کارهای شایسته ای را رقم زده است.
مدیرکل بهزیستی گلستان تصریح کرد: به اشتباه در برخی از جوامع کارگری ما استفاده از مواد مخدر به عنوان داروی افزایش دهنده توان کار القا شده که باید با آموزش های صحیح و فرهنگ سازی های مفید این دست تفکرات چیده شود.
حسینی اظهار داشت: مسئولین ورزش و جوانان با توجه به شیوع کرونا و بیشتر شدن اوقات فراغت نسل جوان باید برنامه ریزی های گسترده تر و عملیاتی را انجام دهند تا مانند گذشته با همت و اخلاق ورزشی بتوانیم از گسترش مصرف کنندگان مواد مخدر پیشگیری کنیم.
همچنین در ادامه جلسه هریک از اعضا مختصر گزاشی از اقدامات اداره متبوع خود دراین زمینه ارائه دادند.

کد خبر 32057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد