صالح آباد | عملکرد خوب بهزیستی صالح آباد در اجرای طرح های اشتغالزایی

در جلسه ای با حضور کارشناسان مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی، عملکرد بهزیستی صالح‌آباد، رضایتبخش توصیف شد.

کارشناس مشارکت های مردمی بهزیستی استان خراسان رضوی در این بازدید، گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و عدم مراجعه حضوری خیرین، به همت یکی از خیرین گمنام شهرستان، دستگاه پوز بیسیم متصل به حساب بانک مرکزی جهت افزایش جلب مشارکت‌های مردمی خیرین به بهزیستی اهدا شد.

فاطمه گلیان افزود: همت خیرین در شهرستان صالح آباد رضایت‌بخش است و این مهم کمک بسیاری در بهبود عملکرد بهزیستی و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف خواهد شد.

کارشناس اشتغال بهزیستی خراسان رضوی نیز بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های اشتغال زایی شهرستان صالح آباد در حوزه کشاورزی و دامداری، پرورش ماهیان زینتی، باید از وجود کارفرمایان و کارآفرینان توانمند در جهت اشتغال استقلال جامعه هدف بهره‌مند شویم.

علی اصغر کشوری افزود: توجه به اشتغال‌های خانگی و طرح‌های خوداشتغالی مددجویان با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه قانون بودجه باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب بهزیستی صالح آباد در امر اشتغالزایی تاکید کرد: در بررسی های انجام شده، مشخص گردیده این نهاد خدماتی با ایجاد اشتغال های مناسب توانسته در راستای اشتغالزایی معلولین گام های خوبی بردارد.

وی افزود: از جمله با اجرای طرح پرورش ماهیان زینتی تا کنون زمینه اشتغال چهار نفر از معلولان تحت پوشش با استفاده از تسهیلات موجود فراهم شده است.

حسن فرخی، کارشناس مسکن بهزیستی خراسان رضوی نیز گفت: طرح سقف همدلی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مددجویان که به علت مشکلات مالی و افزایش تورم نتوانسته اند واحد خود را تکمیل کنند، در حال اجراست.

کد خبر 32056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد