سرخس | جشن تولد برای فرزندان خانواده‌های بهزیستی با عطر حاج قاسم سلیمانی

بهزیستی سرخس با همکاری دفتر امام جمعه، قرارگاه جهادی قرآن و عترت، پایگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) و خیرین شهرستان، برای کودکان خانواده‌های تحت پوشش که در گروه نیازمندان قرار می‌گیرند جشن تولد برگزار می‌کند.

به گفته‌ رئیس بهزیستی سرخس، این اقدام برای نشاط آفرینی در محیط زندگی مددجویان و آموزش‌های اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌ها، انجام می‌شود.

حسن سلیمی گفت: بنا به اعلام قرارگاه جهادی قرآن و عترت، هر هفته یک کودک از میان خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی به این قرارگاه معرفی شده و جشن تولد کودک در جمع خانواده‌ی او و با حضور مددکاران و اعضای قرارگاه جهادی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بردن کیک تولد به منزل مددجو، اهدای یک هدیه‌ی تولد و تصویر رهبری و عطر سردار سلیمانی، ایجاد محیط شادی در خانواده، از جزئیات این جشن تولد است که حدود یک میلیون ریال برای جشن تولد هر کودک هزینه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این مراسمات مورد توجه و استقبال خانواده‌های مددجویان قرار گرفته و امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم برای همه‌ی کودکان جامعه‌ی هدف بهزیستی، فضای نشاط‌انگیز ایجاد کنیم که مقداری از مشکلات معنوی و فضای غم‌انگیز مشکلات اقتصادی، با کمک خیرین، از میان برداشته شود.

سلیمی گفت: خوشبختانه، نهاد امام جمعه، قرارگاه قرآن و عترت و بسیج شهرستان، همکاری بسیار خوبی با بهزیستی در جذب خیرین و تخصیص کمک‌ها به مددجویان بهزیستی دارند که همینجا لازم می‌دانیم از همکاری و احساس مسؤولیت اجتماعی این عزیزان تشکر داشته باشیم.

کد خبر 32055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد