زاوه | اهدای بیش از یک هکتار زمین از سوی خیرین زاوه به مددجویان بهزیستی

خیرین نیک اندیش در شهرستان زاوه بیش از ۱۱ هزار متر مربع زمین جهت ساخت مسکن مددجویی و اشتغال به مددجویان بهزیستی این شهرستان اهدا کردند.

به گفته نازنین عجمیان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه، ۱۱ هزار متر مربع زمین مسکونی و کشاورزی توسط خیرین به مددجویان اهدا شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و عدم توانایی در ساخت مسکن توسط مددجویان، جلسه ای با خیرین؛ آقای حسن فیروز ، مجید سالاری و رجبعلی فخاران در اداره بهزیستی برگزار شد که طی آن ۱۱ هزار متر مربع زمین مسکونی و کشاورزی به همراه ۸ ساعت آب کشاورزی به ارزش تقریبی ۱ و نیم میلیارد ریال  با هدف ساخت مسکن و اشتغال به برخی مددجویان اهدا شد .

عجمیان همچنین افزود: زمین های مسکونی و زمین و آب کشاورزی اهدایی در شهر دولت آباد مرکز شهرستان زاوه قرار دارد و از موقعیت مناسبی برخوردار است .

رئیس اداره بهزیستی زاوه گفت : تعدادی از مددجویان که شرایط ویژه ای داشتند شناسایی شدند که ساخت مسکن برای این مددجوها در دستور کار قرار گرفت .

عجمیان همچنین گفت: با رایزنی این اداره با شهرداری و بنیاد مسکن اقدامات لازم جهت صدور مجوز ساخت مسکن مددجویی و اعطای تسهیلات ساخت انجام شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن با کمک این دو نهاد و دیگر خیرین شهرستان شاهد ساخت و تحویل این مسکن ها به مددجویان شناسایی شده باشیم.  

کد خبر 32041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد