آمل ׀ آسیب های اجتماعی ریشه در عدم آموزش مهارت های زندگی و ارتباطی دارد

چهارمین جلسه ستاد امور جوانان شهرستان آمل با حضور دکتر علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه، کبری اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی آمل و دیگر اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل، اسفندیاریان رییس اداره بهزیستی آمل، با بیان اینکه با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی و نیاز به فراهم نمودن بسترهای مناسب آموزشی جهت مهارت آموزی  جوانان، خانه جوان می تواند  شرایط خوبی را فراهم آورد، گفت : متاسفانه اعتیاد، طلاق، دیگر آزاری، خشونت و ... ریشه در عدم آموزش مهارت های زندگی و ارتباطی  و از هم گستگی بنیان خانواده دارد که با وجود چنین فضایی می توان با جذب جوانان، بزرگترین سرمایه کشور، از آسیب های احتمالی به خود و جامعه پیشگیری  و در بهتر زیستن جامعه و شهروندان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی مثمر ثمر بود .

وی همچنین متذکر شد: فضای مجازی تیغ دولبه ای است که می تواند هم آسیب و هم فرصتی برای برون رفت از مشکلات به حساب آید و باید با برنامه ریزی صحیح  بستر سازی مناسب در فضای مجازی، استعدادها و ظرفیت های موجود در شهرستان را شناسایی و فعالیت های جوانان نخبه در حوزه های  مختلف آموزشی، هنری، فرهنگی و ورزشی را توسعه بخشید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: مجموعه  بهزیستی شهرستان به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی و ارائه آموزش های لازم توسط  کارشناسان مجرب با  ارائه مشاوره های تخصصی در خدمت عموم مردم  خصوصا جوانان خواهد بود.

کد خبر 32039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد