بازدید مدیر کل دفتر کودکان سازمان بهزیستی از مراکز نگهداری کودکان بهزیستی در مشهد

مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در سفر به مشهد از تعدادی از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست بازدید و با کودکان این مراکز و مسؤولان آنها دیدار و گفتگو کرد.

این بازدید در ادامه‌ی سفرهای استانی سعید بابایی و در راستای اطلاع از وضعیت مراکز شبانه‌روزی و شرایط نگهداری و تربیت فرزندان بهزیستی صورت می‌گیرد.

بابایی در سفر به مشهد به اتفاق مدیر کل، معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از کارشناسان این معاونت، از چند مرکز شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مشهد و نیز شیرخوارگاه علی‌اصغر و دهکده‌ی گلستان علی بازدید و با مددجویان و مدیران این مراکز گفتگو کرد.

بابایی همچنین در یک نشست هم‌اندیشی در دفتر مدیر کل بهزیستی استان با کارشناسان و معاونت اجتماعی بهزیستی استان و مدیران مراکز شبانه‌روزی، به پرسش‌های این مدیران پاسخ گفت.

در این نشست، مدیران مراکز، مشکلات و مسائل مطرح در مراکز را با مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در میان گذاشتند و وی راهکارهای رفع این مشکلات را ارائه کرد.

همچنین سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، مباحث جلسه را جمع‌بندی و اظهار امیدواری کرد که مدیران مراکز شبه خانواده، بیشترین تلاش ممکن را در ارائه‌ی بهترین خدمات تربیتی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی به فرزندان این مراکز داشته باشند.

شایان ذکر است بابایی، شهریور 98 به سمت مدیر کلی دفتر کودکان سازمان بهزیستی منصوب شده و تا کنون از مراکز چندین استان بازدید داشته است.

کد خبر 32035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد