جلسه نماینده ویژه اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور با استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد

این جلسه باحضور دکتر کلانتری استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد، محمدرضا کاظم زاده نماینده ویژه اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان و مسئولین بهزیستی استان برگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد، دکتر محسن مرادی گفت : در پی زلزله ۵.۶ دهم ریشتری شهر سی سخت، نیروهای بهزیستی ستاد وشهرستان بویراحمد در شهر سی سخت مستقر و به ارزیابی خسارات وارده به مددجویان تحت پوشش سازمان مشغول اند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: کار شناسایی و ارزیابی به طور جدی و شبانه روزی توسط نیروهای سازمان درحال انجام است و اولویت با اسکان موقت افرادی است که منازلشان دچار آسیب جدی شده است و قابل سکونت نیست و در ساخت و بازسازی خانه ها نیر در کنار مردم عزیز خواهیم بود و این امر بعد از شناسایی کامل انجام خواهدشد.

محمدرضا کاظم زاده گفت :از همان ساعات اولیه تیم های ارزیابی با حضور در مناطق زلزله زده به ارزیابی خسارات پرداختند.
وی با تاکید بر اینکه  خانه به خانه کار ارزیابی و شناسایی را انجام خواهیم داد ، تصریح کرد: جامعه هدف سازمان بهزیستی نسبت به تامین اعتبار برای تسهیلات مسکن و سایر کمک ها نگران نباشند و طبق جمع بندی های نهایی تسهیلات لازم به مددجویان پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد : اقلام ضروری از جمله چادر و بسته های معیشتی برای اهداء تامین و کار تقسیم آنها در بین مددجویان عزیز شروع شده است.
دکتر کلانتری استاندار استان ضمن تقدیر وتشکر از مجموعه بهزیستی  گفت : کارهای شایسته ای از جمله  خرید و نصب کانکس برای خانواده دو معلولی ، شناسایی و ارزیابی و توزیع بسته های معیشتی صورت گرفته است و این امر باید تا پایان کار ادامه داشته باشد.

کد خبر 32023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد