همکاری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اداره کل بهزیستی استان / آموزش کمکهای اولیه به جامعه هدف

نشست مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه معاونت توسعه امور پیشگیری این اداره کل با مدیرعامل و معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: نشست مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه معاونت توسعه امور پیشگیری این اداره کل با مدیرعامل و معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر اشتراکات زیادی با سازمان بهزیستی دارد که نمونه بارز آن همکاری تیمهای سحر هلال احمر و محب بهزیستی در شرایط بحرانی زلزله سرپل ذهاب بود.

محمدی گفت: ما قدر دان کمک های هلال احمر هستیم و انتظار داریم نهادهای حمایتی نگاه ویژه ای به جامعه هدف بهزیستی داشته و دراین زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی بر پایه مشارکت بنا نهاده شده است، افزود: جمعیت هلال احمر می تواند در زمینه تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی گوشه ای از بار مسئولیت این نهاد را به عهده بگیرد و ما نیازمند یاری بیشتر شما هستیم. 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از مسئولان جمعیت هلال احمر خواست تا زمینه اموزش کمک های اولیه را در مهدهای کودک، مراکز شبه خانواده و کلیه کارکنان مراکز تحت نظارات بهزیستی فراهم کنند وآموزشهای لازم توسط مربیان مجرب ان سازمان ارائه گردد.

فرحناز محمدی به کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در روزهای چهارم تا ششم اسفند ماه در پارک نوبهار اشاره کرد و یاداور شد که اجرای موثر این کارزار رسانه ای تنها با مساعدت دستگها های همکار میسر خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این دیدار به حمایت های این سازمان به اقشار آسیب پذیر جامعه اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۷۰۰پک غذایی در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی توزیع شده و حدود ۱۰۰۰بسته ۲ میلیون تومانی در زمان زلزله نیز به جامعه هدف بهزیستی کمک شده است.

دکتر معتمدی با اعلام امادگی همکاری در راستای ارائه خدمات توانبخشی و آموزشی افزود: انعقاد تفاهم نامه مشترک در اینده نزدیک روند همکاری و ارایه خدمات را تسهیل خواهد نمود.

وی علاوه بر تهیه و توزیع ۵هزار ماسک بین بیماران خاص در استان کرمانشاه یکی دیگر از ظرفیت های جمعیت هلال احمر را آموزش کمک های اولیه عنوان کرد و گفت: این نهاد امادگی دارد که دوره های اموزشی لازم را در این زمینه برای جامعه هدف بهزیستی ارائه نماید.
 

کد خبر 32018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد