تدوین اساسنامه شورای قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور/ پیشنهاد الحاق ۴ عضو از جامعه هدف به شورای قرآن و عترت

رئیس سازمان بهزیستی کشور در دومین جلسه شورای عالی قرآن بهزیستی کشور با تاکید بر استفاده زیربنایی از مفاهیم قرآن و عترت، گفت: شورای قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور باید سیاست‌گذار اجرای برنامه‌های قرآنی باشد تا این مهم در تمامی فعالیت‌های سازمانی سازی و جاری شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، دومین جلسه شورای عالی قرآن بهزیستی کشور با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در راستای استفاده از ظرفیت‌های فکری، توانمندی‌ها و تجربیات نخبگان قرآن کشور در برنامه‌های سازمانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اساسنامه شورای قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور بازنگری شد و بر الحاق ۴ نفر از جامعه هدف بهزیستی به عنوان اعضاء به شورای قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور تاکید شد.

در ادامه «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر استفاده زیربنایی از مفاهیم قرآن و عترت، تصریح کرد: شورای قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور باید سیاست‌گذار اجرای برنامه‌های قرآنی باشد تا این مهم در تمامی فعالیت‌های سازمانی سازی و جاری شود به عبارتی این شورا تنها برای جامعه هدف برنامه‌اجرایی نخواهد داشت بلکه در تمامی بخش‌های مختلف سیاستگذار خواهد بود و در وهله اول باید تعیین‌کند که اولویت‌های کار قرآنی در سازمان بهزیستی کشور چیست.  

کد خبر 32011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد