۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای تعمیر و نوسازی منازل مددجویان / واریز کمک هزینه معیشتی برای خانواده های درگیر زلزله

دکتر وحید قبادی دانا از پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای تعمیر و نوسازی منازل آسیب دیده مددجویان از زلزله و مبلغ ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشیتی برای خانواده های تحت پوشش درگیر زلزله خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص اقدامات صورت گرفته در پی وقوع زلزله در استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان های دنا، سی سخت و روستاهای اطراف گفت: حدود یک هزار ۵۰۰ خانوار از مددجویان سازمان در منطقه حضور دارند که همکاران ما در استان از ساعات اولیه سرکشی به منازل آنان را آغاز کردند و برآورد آسیب های وراده صورت پذیرفته و با توجه به این که خوشبختانه فوتی در این زلزله وجود نداشت مصدومان زلزله ساماندهی شدند.

دکتر قبادی دانا با اشاره به خسارت های وارده به منازل مددجویان گفت: جهت جبران خسارات وارد شده علاوه بر کمک های دولت به خانواده هایی که منزل مسکونی آنها آسیب دیده، سازمان بهزیستی برای خانواده های تحت پوشش اند مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به صورت بلاعوض برای تعمیرات یا نوسازی منازل آسیب دیده بعد از کارشناسی لازم برای منازل پرداخت خواهد کرد.


وی از حضور نماینده رییس سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان جهت رسیدگی به امور آسیب دیدگان زلزله از لحظات اولیه خبر داد و افزود: بازدید از منازل مددجویان صورت گرفته و در حال انجام است که  تا پایان روز جمعه منازل حدود ۲۰۰ خانوار مورد بازدید قرار گرفته است.

رییس سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: امروز مبلغی بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر خانوار به عنوان کمک هزینه معیشتی برای جبران شرایط حاصل از زلزله به کارت بانکی یک هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش در منطقه زلزله زده واریز می شود.

دکتر قبادی دانا در پایان گفت: امیدواریم با فعالیت های همه هموطنان نوع دوست و همکاران ما در سازمان بهزیستی شرایط بهتری برای افراد آسیب دیده از زلزله ایجاد شود.

کد خبر 32010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد