جنس کار در بهزیستی با دیگر دستگاه ها متفاوت است

کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان با موضوع شاخص های ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، کمیته مدیریت عملکرد با دستور کار بررسی محورهای شاخص های و هماهنگی در خصوص جمع آوری مستندات ارزیابی عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی برگزار شد . 

این جلسه با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل ، دبیری جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد ، معاونین و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات شهید فیاض بخش ستاد برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضاء و تقدیر از پیگیری در برگزاری جلسه و گرامی داشت ایام اظهار داشتند : جنس کار در بهزیستی با دیگر دستگاه ها متفاوت است و دغدغه ها ، استرش و سختی های کار در بهزیستی بر کسی پوشیده نیست .

ایشان در ادامه : اقدامات ، فعالیت ها و تلاش ها در سازمان بهزیستی در بسیاری از موارد در شاخص و ارزیابی قرار نمی گیرد و قالب پذیر نیست اما باید بر این نکته توجه شایان داشت که زحمات و خدمات ارائه شده توسط پرسنل در طول یک سال در این ارزیابی عیان و گویا شده و باید از تمام تلاش و کلیه ظرفیت ها در این امر استفاده کرد تا این زحمات دیده شود .  

ایزدپور بیان این انتظار که باید نهایت دقت و تلاش در جمع آوری و تدوین شاخص های عمومی و اختصاصی انجام شود گفت : از امروز پیگیر عدم مصداق ها ، مسائل ، مشکلات و پیشنهادات در رفع نواقص باید بود و کلیه موارد بصورت کتبی به مسئولین امر گزارش و ارائه شود تا بتوان از کسر امتیاز در شاخص ها جلوگیری کرد .

مدیر کل بهزیستی استان یکی از شاخص های حائز اهمیت برای سازمان بهزیستی را در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی ، مناسب سازی اماکن و فضا های عمومی را بیان و افزودند : ارزیابی عملکرد دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی فرصت مناسبی در پیشبرد مناسب سازی اماکن عمومی است و همانطور که بارها گفته و تاکید شده است مناسب سازی مخصوص بخشی از جامعه نبوده و کلیه آحاد جامعه با آن در ارتباط هستند و نیاز است بیش از پیش پیگیر این موضوع بود .

در ابتدای این جلسه جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد اداره کل بهزیستی استان مقدمه و توضیحاتی را در خصوص شاخص های ارزیابی دستگاه های اجرایی در سال 99 بیان و پس از آن معاونین و کارشناسان مربوطه به توضیحات شاخص های حوزه خود پرداخته و برخی از مشکلات ، مسائل و پیشنهادات خود در این خصوص مطرح کردند .

کد خبر 32005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد