پویش سقف همدلی در این استان راه اندازی شد

معاون مشارکت‌های اشتغال و مراکز غیر دولتی اداره کل بهزیستی استان کردستان گفت : پویش سقف همدلی در سامانه بسازیم با هدف تکمیل خانه‌های نیمه کاره مددجویان و معلولان و بهبود یافتگان وآسیب دیدگان تحت پوشش سازمان در این استان راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، حسین رسولی اظهار کرد: در استان کردستان در حال حاضر تعداد ۳۰۰ پروژه در دست احداث ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی وجود دارد که وضعیت ساخت این واحدها در مراحل پی کنی تا نازک کاری می باشد.

وی گفت: با توجه به مشکلات عمده اقتصادی گروههای هدف تحت پوشش و افزایش قیمت تمام شده واحدهای ساختمانی و علیرغم افزایش تخصیص کمک های بلاعوض توسط بهزیستی و سایر دستگاهها و نهادهای همکار در ساخت مسکن مددجویان، نیازمند مشارکت و کمک نیکوکاران و خیرین گرامی استان جهت اتمام پروژه های مسکن نیمه تمام، هستیم.

رسولی در ادامه افزود : خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات بهزیستی شهرستانها و یا از طریق سامانه نسبت به مشارکت در این امر خیرخواهانه اقدام و سازمان بهزیستی را یاری نموده و ان شالله ئدر سایه همدلی و همکاری مسکن نیازمندان را بنا کنیم.

رسولی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان اضافه کرد: در حال حاضر ۴۲۴۲ خانوار در کردستان فاقد مسکن هستند که از این تعداد ۳۵۱ خانوار دارای دو عضو معلول و یا بیشتر می باشند.

وی بیان کرد : تعداد واحد های واگذاری پیش بینی شده برای کردستان در سال جاری تعداد ۳۵۰ واحد بوده است و خوشبختانه تاکنون ۴۱۵ واحد به گروههای هدف بهزیستی استان واگذار شده و صاحب خانه و سرپناه شده اند.

وی یادآور شد معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای ۲ معلول تحت تکفل، معلولان مجرد بالای ۲۰ سال، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال،خانوارهای دارای فرزندان ترخیص شده مراکز شبانه روزی و بهبود یافتگان ناشی از آسیب اعتیاد از جمله گروه‌های دارای اولویت ساخت مسکن هستند.

کد خبر 32001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد