۲۱ نفر از شرکت کنندگان در آزمون فراگیر، جذب بهزیستی خراسان شمالی می شوند

معصومه اسدی رییس اداره کارگزینی واموراداری استان از جذب ۲۱ نفر از شرکت کنندگان در آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی دربهزیستی خراسان شمالی خبر داد و گفت: در بحث استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی، سهم بهزیستی استان ۲۱ مجوز بوده است.


۲۱ نفر از شرکت کنندگان در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی جذب بهزیستی خراسان شمالی می شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، معصومه اسدی از جذب ۲۱ نفر از شرکت کنندگان در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی در بهزیستی خراسان شمالی خبر داد و گفت: در بحث استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی، سهم بهزیستی استان ۲۱ مجوز بوده است  که در مرحله نخست بیش از۴۴ نفر موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده اند که در حال در مرحله بررسی مدارک هستند.
وی افزود: پس از تکمیل پرونده‌های متقاضیان و ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه‌ی سازمان سنجش، فرایند فراخوان برای مصاحبه جهت این افراد آغاز می‌شود.
ریس ادره کارگزینی بهزیستی خراسان شمالی بااشاره به اینکه بیشتر این افراد در واحدهای شهرستان مشغول بکار خواهند شد، بیان کرد: دونفر از افراد پذیرفته شده در واحد مدیریت و پشتیبانی ستاد و مابقی افراد در شهرستان های اسفراین، گرمه، فاروج، شیروان، راز، جاجرم و مانه مشغول بکار می شوند.
وی خاطر نشان کرد:۲۸/۵۷ درصد  از پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ی ایثارگران هستند که از میان فرزندان شهدا و ایثارگران دفاع مقدس برگزیده می‌شوند.
این مسوول بابیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ نفر در ستاد استان مشغول بکار هستند، تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بهزیستی خراسان شمالی از ۱۲۰ کارمند در ستاد و بیش از۴۰۰  کارمند در شهرستان‌ها برخوردار است.
اسدی به وضعیت قراردادهای کارمندان در این سازمان اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی خراسان شما متشکل از ۱۳۷ کارمند قراردادی و ۷۳ کارمند پیمانی است که براساس اجرای بند (و) ماده ۴۴ برنامه توسعه پنجم ۱۰ نفر از کارمندان قراردادی این استان برای تبدیل وضعیت به گزینش معرفی شدند.
وی بابیان اینکه ۲۹ نفر از کارمندن پیمانی این سازمان برای تبدیل وضعیت در مرحله گزینش هستند، گفت: در طی ۵ سال گذشته حدود ۲۸ نفر بهزیستی خراسان شمالی بازنشسته شده‌اند.

کد خبر 31999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد