مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی عنوان کرد:
صدور بیش ازهزار کارت شناسایی معلولیت برای مددجویان خراسان شمالی 

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از صدور بیش ازهزار کارت شناسایی معلولیت برای مددجویان خراسان شمالی خبرداد و گفت: تاکنون هزار و ۱۵۸ کارت شناسایی از سوی سازمان بهزیستی برای افراد دارای معلولیت صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی بابیان اینکه عمده فعالیت واحد توانبخشی بهزیستی تغییر زندگی افراد دارای معلولیت برای استقلال بیشتر است، اظهار کرد: توانبخشی مجموعه ای است که اقدامات هدفمند را در جهت قادر سازی شخص دارای معلولیت، به منظور دستیابی به سطح نهایی توانایی و حفظ آن انجام می دهد.
وی به اهداف معاونت توانبخشی بهزیستی خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: توانمند سازی جسمی، فرهنگی واجتماعی افراد دارای معلولیت، ارائه خدمات توانبخشی حرفه ای و اجتماعی، آموزشی و ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) بخشی از اهداف معاونت توانبخشی بهزیستی این استان است.
 قربانی بابیان اینکه در ۹ ماه نخست امسال بیش از ۵ هزار و ۱۲۰ پرونده افراد دارای معلولیت در سطح استان و شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در سال جاری 2 کمیسیون در سطح استان و 8 کمیسیون در سطح شهرستان های ( بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان) پرونده افراد دارای معلولیت را مورد بررسی قرار دادند.
این مسوول خاطر نشان کرد: بررسی ۵ هزار و ۱۲۰ پرونده افراد دارای معلولیت اعتباراتی بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال را در ۹ ماه سال جاری به خود اختصاص داده است.
وی افزود: تاکنون هزار و ۱۵۸ کارت شناسایی از سوی سازمان بهزیستی برای افراد دارای معلولیت صادر شده است.

کد خبر 31995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد