برگزاری سی امین جلسه شورای اداری در بهزیستی استان

سی امین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای تابعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل مرکز آموزشنهای تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از موفقیتها، پیشرفتها و عملکردهای مطلوب حوزه های تخصصی سازمان در سالجاری گفت : خوشبختانه در سایه همت و تلاشهای خوب تمامی همکاران و کارکنان در بخش های دولتی و غیردولتی بویژه در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا جزو دستگاههای موفق در این رابطه هستیم و جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران به انحای مختلف قدردانی شود.

ستاری در رابطه با تشریح اهداف گردهمایی و برنامه های کلی سازمان از سوی حوزه های تخصصی تصریح کرد: رفتار مناسب با ارباب رجوع، لزوم هوشیاری کامل در مواجه در برابر نشر اکادیب، نظارت دقیق و کارشناسی بر مراکز و موسسات، بازدیهای مددکاری و پایش پرونده های آنان، تلاش در جهت جذب اعتبارات ضابطه مند و قانونی، تعامل مناسب با مقامات شهرستان، تداوم گشتهای سیار اورژانس اجتماعی، تعامل مناسب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جدیت بیشتر در تامین مسکن مددجویان، توجه جدی به مراقبتهای تخصصی در مراکز در امر جلوگیری از بیماری کرونا از نکات کلیدی و عملیاتی برنامه های سازمان هستند که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرند.

این مسئول در ادامه سخنان خود و استماع نظرات کارشناسی معاونین و روسای شهرستانها بر اتمام کمیسیون های پزشکی و استخراج درصد شهرستانها، اهتمام بر بازدیدهای مراکز غیر دولتی، حضور موثر در فضای مجازی و پیگیری امورات محوله، تعیین تکلیف امور فرزندخواندگی، تهیه و توزیع تبلت های دانش آموزی، تعامل با دادگستری شهرستانها و معرفی سامانه ثبت ملی طلاق، هماهنگی قبلی با مسئولین در ارتباط با ارائه مستندات شاخص های عمومی و اختصاصی، توجه به بحث های مربوط به بیمه سلامت طبق تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی کشور، پاسخ به موقع به مکاتبات اداری، توجه جدی به تامین مسکن ایتام تاکید کرد.

شایان ذکر است : روسای شهرستانهای تابعه نیز هر کدام به تشریح اهداف و سیاستها و عملکرد حوزه های تخصصی پرداخته و نکته نظرات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

درپایان پس از بررسی عملکردها و اقدامات هریک از حوزه های تخصصی و شهرستانها در شاخص های مورد نظر، طی شش ماهه اول سال ۹۹ بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در دو گروه شامل گروه الف : شهرستان اردبیل رتبه اول و شهرستان پارس آباد رتبه دوم و در گروه ب:شهرستان نمین رتبه اول و شهرستان بیله سوار رتبه دوم این بخش از ارزیابی را کسب نمودند.

همچنین بر اساس شاخص های نظام نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور اداره کل بهزیستی استان در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی، امور حقوقی و امور تحول اداری رتبه اول و حوزه امور اجتماعی، توانمند سازی زنان و خانواده رتبه دوم کشوری و همچنین حوزه های پیشگیری، توانبخشی و مشارکتهای مردمی عنوان سطوح عالی را به خود اختصاص دادند. که با اهداء لوح سپاس از این عزیزان تجلیل شد.

کد خبر 31980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد