شهر تهران| نشست هم اندیشی با مدیران مؤسسات خیریه برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیر بهزیستی شهر تهران با مدیران مؤسسات خیریه  تهران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران سید سعید آرام در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از زحمات خیرین بیان داشت: سازمان بهزیستی خیرین را یار و همراه خود دانسته، همواره از کمک‌های ارزشمندشان برای خدمت به جامعه هدف بهره‌مند گشته است.

 مدیر بهزیستی شهرستان تهران افزود: به خصوص خدمات خیرین در زمان شیوع بیماری کرونا بسیار مؤثر بوده است.

 آرام تأکید داشت: توزیع عادلانه کمک‌ها و خدمات به جامعه هدف، مستلزم شناسایی دقیق مددجویان و نوع خدمت به آن‌ها بوده، لذا بهزیستی اقدام به تشکیل مراکز مثبت زندگی نمود تا خدمات، محله محور شده و با کمک بخش خصوصی، از مردم برای کمک به مردم بهره گیرد.

 وی اظهار داشت: در دهه فجر ۲۶۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور افتتاح می‌گردد که از این تعداد ۹۴ مرکز در تهران بوده با این وجود تهران قابلیت ایجاد ۲۰۰ مرکز را دارد. این مراکز درگاه‌های ورود به خدمات بهزیستی بوده و با نظارت بهزیستی، نیاز سنجی مددجویان انجام پذیرفته و با تعامل خیرین کمک‌ها هدفمند و مؤثرتر ارائه خواهد شد.

در ادامه خیرین پس از بیان نظرات مختلف به ارائه پیشنهادات خود پرداختند. خیرین محترم شهر تهران ضمن این‌که ارائه خدماتی همچون توزیع ارزاق، تهیه جهیزیه و... را در شرایط مختلف ضروری عنوان نمودند، توجه بیشتر بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان به فراخور شرایط آن‌ها را دارای اهمیت بالایی عنوان کردند.

همچنین خانم فریبا کوثری هنرمند و نیکوکار گرامی که در این نشست حضور داشت، همکاری و همراهی هنرمندان در عرصه کمک به هموطنان، همگام با سایر اقشار جامعه را ضروری دانست.  

در پایان آرام با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز، تشکیل "پویش عیدانه" و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جامعه هدف را پیشنهاد داد که با استقبال خیرین گرامی همراه بود.

 همچنین حضار در راستای تعامل بیشتر و بهتر مراکز خیریه و بهزیستی پیشنهاد برگزاری این جلسات در فواصل زمانی کوتاه‌تر و به صورت مداوم را ارائه کرد.

کد خبر 31960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد