شهر تهران| تقدیر از قهرمانان و مدال آوران ورزش ناشنوایان استان تهران

طی مراسمی از قهرمانان و مدال آوران ورزش ناشنوایان استان تهران  به میزبانی بهزیستی شهر تهران  تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مراسم با حضور  سید سعید آرام رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان تهران و مدیر بهزیستی شهر تهران، روشنک زمانپور مشاور و نایب رئیس، علی روحی خیر و نایب رئیس المپیک ویژه ایران، مهرنوش کاوه مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد، اشکان تقی پور خیر  و عضو فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان استان تهران، جمعی از خیرین فعال شهر تهران و قهرمانان  این عرصه در سالن اجتماعات بهزیستی شهر تهران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید سعید آرام  ضمن تبریک دهه فجر از تلاش مجدانه  ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا قدردانی و اظهار داشت: از ۲۰۰۰ ورزشکار ناشنوا و کم شنوا  در شهر تهران تعداد ۶۰۰ نفر به صورت حرفه ای به ورزش می پردازند.

 مدیر بهزیستی شهرستان تهران بیان داشت: همت والای این قهرمانان که با وجود محدودیت‌ها، فرصت های ارزشمندی را آفریده و باعث افتخار ورزش گردیده اند قابل ستایش است.
وی گفت  :کسب مقام دوم جهان در مسابقات تکواندو  توسط دختران  و برخی مقام‌های آسیایی و جهانی در رشته های مختلف توسط دختران و پسران که همه با تلاش فراوان به دست آمده  قابل تقدیر و ما به این فرزندان می بالیم.

آرام افزود: در دهه فجر اردوی فوتبال در حال برگزاری است که امیدواریم به المپیک برزیل راه یابند.  

این مسئول جهت  حل مشکل اشتغال این عزیزان  عنوان داشت: ما برای  اشتغال این ورزشکاران رزومه از  آنان را تهیه و با همکاری خیرین کارآفرین  جهت ایجاد شغل متناسب با شرایط، تحصیلات و توانمندی‌های آنان پیگیری های لازم را خواهیم کرد.  
 
گفتنی است، در پایان با اهدا لوح تقدیر، تعدادی کارت هدیه و هزینه تهیه پوشاک ورزشی  به ارزش ده میلیون ریال برای هر نفر از طرف خیرین و اهدا تبلت به قهرمان نوجوان مسابقات شطرنج آنلاین کشور  را شاهد بودیم.

کد خبر 31959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد