دیدار با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

این دیدار باحضور حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه ، دکتر پناهی فرماندار دنا ، دکتر کاظم زاده رئیس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور ، دکترمرادی مدیرکل بهزیستی استان ، اقای اشکانی رئیس بهزیستی شهرستان دنا و شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

در این دیدار  جناب آقای کاظم زاده به تشریح عملکرد بهزیستی برای بهبود شرایط جامعه هدف سازمان بهزیستی که در زلزله اخیر دچار آسیب شده اند پرداخت و گفت  باتوجه به شرایط اقلیمی و  آب و هوایی شهرستان دنا نیازمند توجه و همکاری همه دستگاه های اجرایی و مسئولان برای تسریع خدمت رسانی به همه افراد آسیب دیده است.

وی افزود : بر اساس مصوبات جلسه امروز در ستادبحران بهزیستی استان به هرمددجوی تحت پوشش سازمان که در زلزله اخیر دچار آسیب شده باشد مبلغی دوبرابر مستمری دریافتی پرداخت خواهد شد.

دکترمحسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان گفت:همه تلاشمان بر این است که از درد و آلام این عزیزان کاسته شود و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دکترمرادی از خریداری ونصب  یک دستگاه کانکس برای خانواده دو معلولی که منزلشان دچار خسارات شدید شده بود خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : از بدو حادثه گروه های توانبخشی ،اورژانس اجتماعی ، و همیاران سلامت در شهرستان حضور پیدا کردند.

کد خبر 31955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد