دماوند| هیچ کودک آسیب دیده‌ای در دماوند بدون ساماندهی و اقدامات روانشناسی رها نشده است

فاطمه خانزادی در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند  اظهار داشت: این شهرستان بافت مذهبی و بومی دارد و بسیاری از شئونات و جوانب در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید مدنظر باشد، از این رو مددکاری و اقدامات حمایتی باید بسیار محرمانه انجام شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری تارود، وی افزود: به نظر می‌رسد شهرستان دماوند نسبت به سایر شهرستان‌های استان تهران از لحاظ آسیب‌های اجتماعی از سطح بسیار پایین‌تری برخوردار است و آسیب‌های کمتری را در آن شاهد هستیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با اشاره به خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی گفت: پیش از این در مدارس جلسات مشاوره و روانشناسی انجام می‌شود اما اکنون با تلفن‌هایی که انجام می‌شود، ماشینهای اورژانس اجتماعی به سبب بافت بومی و محلی نمی‌توانند برای رسیدگی به فرد آسیب دیده دقیقا وارد محله مورد نظر شود.

خانزادی ادامه داد: ورود خودروی اورژانس اجتماعی به محله ها شاید برای شهرستانهای دیگر امری طبیعی باشد اما در دماوند ماشین در مکانی دورتر مستقر می‌شود و حمایتها باید در مکانی بجز خانه فرد و در خفا صورت گیرد تا همسایه ها متوجه قضایا نشوند.

وی تصریح کرد: تعامل بسیار مثبت و تنگاتنگی بین اداره بهزیستی، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی وجود دارد و پیگیری آسیبهای اجتماعی در جلسات مشاوره ای و ارجاعات به نحو احسن انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند بیان کرد: تا کنون هیچ کودک آسیب دیده‌ای در دماوند بدون ساماندهی و اقدامات روانشناسی و پیگیری رها نشده است.

کد خبر 31948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد