فیروزکوه| اورژانس اجتماعی با هدف کنترل کاهش بحران های فردی و اجتماعی در حال خدمت رسانی است

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه: طرح اورژانس اجتماعی از مهر ماه سال ۹۶ در شهرستان فیروزکوه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از دیمه نیوز، علی اصغر عموزاده که در نشست خبری با رویکرد فعالیت های بهزیستی در روستاها به خبرنگاران گزارش می داد، با بیان این مطلب، افزود: اورژانس اجتماعی با هدف کلی کنترل کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی شکل گرفت.

وی افزود: یک تیم کارشناسی با دو خودروی مختص اورژانس اجتماعی با آرم و نشان این طرح، در سطح شهرستان و روستاها مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

عموزاده با بیان آمار اورژانس اجتماعی تصریح کرد: آمار نشان می دهد تابلوهای نصب شده در سطح شهرستان در اطلاع رسانی  شماره ۱۲۳ خط تلفن مربوط به اورژانس اجتماعی به خوبی عمل کرده اند و کودکان و سایر افراد در معرض آسیب با این شماره آشنا هستند.

وی در خصوص تعداد پرونده های تشکیل شده برای فرزندخواندگی در سال جاری بیان داشت: در سال ۹۹ شش مورد متقاضی فرزندخواندگی بودند.

عموزاده در ادامه گفت: در گذشته هیچ کمیسیونی مربوط به فرزندخواندگی در سطح شهرستان برگزار نمی شد و خانواده ها مجبور به رفت و آمدهای متعددی به تهران بودند که بحمدالله این مشکل رفع شده است و امروز این امکانات در شهرستان فیروزکوه وجود دارد.

کد خبر 31943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد