ورامین| مراکز مثبت زندگی در ورامین افتتاح می شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت: در آینده ای نزدیک مراکز مثبت زندگی در شهرستان ورامین افتتاح خواهد که این مراکز در جهت بهینه سازی سطح رفاه زندگی جامعه هدف بهزیستی و اشتغالزایی افراد گام بر می دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری آریا، اعظم هراتی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اشتغال، بیمه و جامعه هدف موضوع اصلی و راهبرد اراده بهزیستی شهرستان ورامین در این جلسه و در زمان پیش رو است.  

وی افزود: توانمند سازی جامعه هدف سازمان بهزیستی است که در این راستا اداره بهزیستی ورامین گام های بلند و موثری پیش بینی کرده و برداشته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین بیان داشت: یکی از مواردی که در این راستا انجام شده است اهدای تسهیلات اشتغالزایی به همه جامعه هدف بهزیستی که این جامعه از زنان بی سرپرست و بد سرپرست گرفته تا افراد معلول است.

هراتی اظهار کرد: تسهیلات سازمان بهزیستی انواع مختلف دارد که خود اشتغالی یکی از این نوع است ‌ که این تسهیلات ۵۰ میلیون است که تسهیلات کارفرمایی یکی دیگر از این تسهیلات است.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با مسئولین مرتبط در اخذ وام، اقدامات و کارهای خوبی در جهت تسهیل فرآیند دریافت وام صورت گرفته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیمه یکی از مهم ترین امور در امر اشتغال زایی می باشد، پرداخت بیمه خویش فرمایی افراد جامعه هدف بهزیستی از اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از این افراد است.

هراتی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، اصناف و واحدهای صنفی و تولیدی مختلف آسیب دیدند که افراد تحت پوشش بهزیستی مستثنی نیستند. در این راستا اداره بهزیستی شهرستان ورامین با اهدای تسهیلات افراد آسیب دیده از کرونا، صورت گرفته است.

وی افزود: ۶۹ مرکز و موسسه غیردولتی در حوزه پیشگیری و توانبخشی اجتماعی در شهرستان ورامین فعالیت می کنند که تعداد قابل توجه ای است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین اظهار کرد: در آینده ای نزدیک مراکز مثبت زندگی در شهرستان ورامین افتتاح خواهد که این مراکز در جهت بهینه سازی سطح رفاه زندگی جامعه هدف بهزیستی و اشتغالزایی افراد گام بر می دارند.
هراتی در پایان گفت: اشتغال زایی بیش از ۳۰۰ نفر در شهرستان ورامین در موسسه های غیر دولتی در امور  پیشگیری، درمانی و ... صورت گرفته است.

کد خبر 31941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد