مددکاران و روان شناسان بهزیستی شهرستان بویراحمد در کنار زلزله زدگان شهر سی سخت

رهام ولایتی نژاد مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد ضمن ابراز همدردی با مردم شریف و بزرگوار شهرستان دنا به ویژه مردم شهر سی سخت که در زلزله سی ام بهمن متحمل بیشترین خسارت شده اند آمادگی خود را برای حمایت از مردم اعلام نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد؛به نقل از راک نیوز؛رهام ولایتی نژاد رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد ضمن ابراز همدردی با مردم شریف و بزرگوار شهرستان دنا به ویژه مردم شهر سی سخت که در زلزله سی ام بهمن متحمل بیشترین خسارت شده اند آمادگی خود را برای حمایت از مردم اعلام نمودند. 

وی افزود؛ صبح پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ مسئولین ستادی و مددکاران و روان شناسان و کارشناسان توان بخشی بهزیستی شهرستان بویراحمد برای ارزیابی وضعیت آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت اعزام شدند.

 ولایتی نژاد همچنین ابراز داشت که با آمادگی کامل برای انجام مداخلات روانشناختی و حمایت اجتماعی و توانبخشی و برنامه‌ریزی‌ برای کمک به آسیب دیدگان در کنار مردم خواهند بود.

 حضور تیم های تخصصی شامل چهار نفر مددکار اجتماعی سه نفر روانشناس دو نفر کارشناس امور توانبخشی برای ارائه خدمات از طریق یک دستگاه آمبولانس اورژانس اجتماعی و یک دستگاه ون جهت انجام مداخلات و برگزاری بازدید از محل زندگی مددجویان بهزیستی شهرستان دنا را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات بهزیستی شهرستان بویراحمد برشمرد. 

 همینطور طی تماس تلفنی با فرماندار محترم جناب آقای پناهی و رئیس بهزیستی شهرستان دنا و رئیس مرکز بهداشت درمان شهرستان دنا آمادگی کارکنان و مددکاران بهزیستی شهرستان بویراحمد برای انجام مداخلات روانشناختی، مددکاری اجتماعی و توانبخشی اعلام شد و در همین راستا لوازم کمک توانبخشی از قبیل شیرخشک، ویلچر و انواع عصاهای مورد نیاز آسیب دیدگان و لوازم بهداشتی به بهزیستی شهرستان دنا ارسال شد و مقرر گردید با حضور تیم‌های تخصصی توانبخشی، مددکاری اجتماعی و روان شناسان در محل زندگی آسیب دیدگان زلزله و مددجویان بهزیستی شهرستان دنا وضعیت آنان بررسی و میزان خسارت برآورد شده و اقلام مورد نیاز آنها جهت ارسال سال کمک‌های بهزیستی شهرستان بویراحمد ارزیابی شود.

 به علاوه مقرر شد مددکاران مراکز مثبت زندگی از محل زندگی مددجویان بهزیستی شهرستان دنا بازدید به عمل آورند و وضعیت ساختمان ها و محل سکونت مددجویان را جهت انجام اقدامات حمایتی بعدی و برنامه ریزی برای جبران خسارت مورد ارزیابی قرار بدهند.

کد خبر 31933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد