نظرآباد | نخستین جلسه شورای مشارکتهای مردمی شهرستان نظرآباد برگزار شد

روز پنجشنبه مورخ سی بهمن ماه با حضور مهندس شفیعیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، زمانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، مهندس عسگری شهردار نظرآباد و جمعی از مسئولین و معتمدین محلی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در این جلسه « ناصر زمانی » با اشاره به احادیث و آموزه های دینی اهل بیت علیهم السلام به اهمیت موضوع رسیدگی به امور معیشت نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تنوع نیازها در بحث مسکن، درمان، جهیزیه و معیشت و اشتغال معلولین و زنان سرپرست خانوار و محدودیت منابع دولتی نیاز به حمایت خیرین نیک اندیش شهرستان وجود دارد.

در ادامه مهندس شفیعیان معاون فرماندار با ابلاغ احکام اعضاء شوراء، با اشاره به ظرفیت های دینی و معنوی شهرستان همچنین وجود پتانسیل‌های قوی اقتصادی خواستار توجه بیشتر به نیازمندان با توجه به شرایط کرونایی و تضعیف وضعیت اقتصادی خانواده های نیازمند،گردید.

از اهم مصوبات این جلسه میتوان به تهیه بسته های مواد غذایی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد ماه رجب و عید سعید نوروز جهت توزیع در بین جامعه هدف بهزیستی و معرفی خیرین شهرستان به دبیرخانه شورا در بهزیستی اشاره کرد.

کد خبر 31927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد