مدیرکل بهزیستی گلستان به همراه مسئولان قضایی و انتظامی مرکز استان  در مناطق آسیب پذیر گرگان حاضر شد

امروز در ادامه بازدید های میدانی مدیرکل بهزیستی گلستان به همراه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرکز استان و مسئولان مبارزه با مواد مخدر در محلات آسیب پذیر گرگان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ پیش از ظهر امروز دکتر سید مهدی حسینی با همراهی مسعود سلیمانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرکز استان و مسئولان مبارزه با مواد مخدر ضمن حضور در برخی از محلات آسیب پذیر شهرستان گرگان از پایگاه های سازمان بهزیستی در این مناطق بازدید کردند.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: سازمان بهزیستی با ایجاد دفاتر و پایگاه های خدمات اجتماعی در مناطق آسیب پذیر نسبت به شناسایی معتادین متجاهر و معضلات اجتماعی آن منطقه اقدام کرده و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در راستای برطرف کردن آن اقدام می‌کند.

دکترحسینی ادامه داد: دفاتر آسیب های اجتماعی بهزیستی با اتکا به معتمدین محلی و خیرین داوطلب در خصوص تامین برخی نیاز های ضروری جامعه هدف و آسیب پذیر اقدام کرده که تاکنون با استقبال شایانی روبرو شده است.

وی افزود: متاسفانه بدلیل تنوع مشکلات اجتماعی در این مناطق و همچنین محدودیت های مالی سازمان در سالهای اخیر با مشکلاتی مواجه شده ایم که نیازمند همراهی و حمایت سایر دستگاه های اجرایی را داریم.

مدیرکل بهزیستی گلستان تصریح کرد: اداره کل بهزسیتی گلستان با نیروهای مجرب در خصوص معضلات اجتماعی و مددکاری آمادگی کامل را جهت همکاری باسایر نهادها در خصوص خدمت به مردم شریف استان دارا می باشد.

همچنین در ادامه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرکز استان با اشاره به خدمات قابل توجه بهزیستی گفت: این حجم از گستردگی و عملیاتی بودن اقدامات قابل تقدیر است و دادگستری استان همواره در کنار بهزیستی بوده و هست.

کد خبر 31926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد