دیدار صمیمی مدیر کل و کارکنان بهزیستی با معاون سیاسی،امنیتی استاندار کردستان

معاون سیاسی،امنیتی استاندار کردستان در دیدار صمیمی با مدیر کل و شورای معاونان اداره کل بهزیستی کردستان گفت: ساماندهی و رفع مسایل و مشکلات اجتماعی جامعه نیازمند رویکرد علمی مناسب و تاثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی دکتر ابراهیم زارعی معاون سیاسی و امنیتی استانداری در نشست صمیمی با مدیرکل و کارکنان بهزیستی اظهار کرد: رفع مشکلات و آسیبهای اجتماعی نیازمند برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است و این حوزه تنها بر عهده بهزیستی نبوده و به دلیل چند وجهی بودن همه دستگاه ها و ارگانها باید در این زمینه مشارکت لازم داشته باشند.

زارعی با تقدیر از خدمات بهزیستی در حوزه کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی گفت: برای توسعه اجتماعی استان باید اقدام‌های موثری انجام شود تا موجب رشد فرهنگی، رفع مشکلات معیشتی و در نهایت شکوفایی کردستان شود.

وی همچنین بر مشارکت و استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد برای توسعه فعالیت های اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: نگاه حمایتی بهزیستی امروز به سمت نگاه تخصصی تغییر یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به کار سنگین و سخت در بهزیستی و اشراف و استقلال و توجه ویژه سازمان به افراد توانمند و موجه در این جایگاه، جای نگرانی وجود ندارد.

در پایان سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان گزارشی را از فعالیت ۵۳ مرکز مثبت زندگی در استان کردستان تشریح و ارائه کرد.

کد خبر 31920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد