شهرری| معارفه مدیر جدید بهزیستی شهرستان

در مراسمی محمد رضایی اصل به عنوان مدیر بهزیستی شهرستان ری معرفی و از زحمات محمدرضا خدابخشی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اظهار داشت: در مدت هشت ماهی که محمدرضاخدابخشی مدیر بهزیستی شهرری بود، حرکت‌هایی بسیار کارآمد در راستای تکمیل و به عدالت رساندن جامعه هدف بهزیستی انجام شد.

سید احمد خادم در ادامه بیان کرد: خوشحال تر می‌شویم این مسیر با قوت بیشتری  ادامه پیدا کند و تیم قوی و حرفه ای و همکاران متعهد بهزیستی  شهرستان ری همکاری لازم را با مدیر جدید نیز  داشته باشند و ان شالله مسیر عدالت اجتماعی گسترش بیشتری یابد.

محمد رضایی اصل نیز در ادامه با تشکر از حسن ظن مدیریت استان، بیان داشت: بنده با نگاه صمیمانه و صادقانه آمده ام و  هرگز با مدیریت فشار نیامده ام و اعتقادی به این نگاه ندارم، هرجا و در هر سنگری که باشم، تنها وظیفه ما کار انسانی و یاری رساندن به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی است و امید که توانمندی جناب خدابخشی در مسیر دیگری به کار گرفته شود همانگونه که تا کنون بوده است.

گفتنی است، در این مراسم که در سالن همایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، محمود ابراهیمی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران نیز حضور داشت.

کد خبر 31917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد