نشست مجازی شیوه تعامل مثبت والدین و مربیان با افراد دارای معلولیت

نشست مجازی شیوه تعامل مثبت والدین و مربیان با افراد دارای معلولیت با حضور دکتر هادی هاشمی رزینی عضو نظام روانشناسی، دکتری روانشناسی کودکان استثنائی و عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی، مدیر کل سازمان بهزیستی استان به منظور اشاعه فرهنگ تعامل صحیح با معلولین و آگاهی بخشی به خانواده ها و مربیان آموزشی و مددکاران حوزه توانبخشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر دیناری ضمن اشاره به اهمیت اجرای برنامه های آموزشی برای معلولین و خانواده ها افزود: افزون بر اجرای نشستهای فرهنگی مختلف در فضای مجازی بعد از اتمام دوره ویروس کرونا نیز برنامه های حضوری استانی با حضور متخصصان در جهت پیشرفت جامعه هدف برگزار می شود.

دکتر هاشمی ضمن تأکید بر مناسب سازی بستر جامعه و فضاهای آموزشی و فرهنگی به تشریح راهکارهای پذیرش واقعیت برای والدین، ایجاد اعتماد به نفس در فرزندان معلول از سوی خانواده و هدایت و حمایت آنها برای حضور فعال در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی پرداخت و افزود: با تلاش میتوان مشکلات را کاهش و حل کرد .

گفتنی است در این نشست دکتر هاشمی در پایان نیز ضمن پاسخگویی به سؤالات مخاطبین، کتابهایی را نیز در زمینه فرزندپروری معرفی نمود.  

لازم به ذکر است این نشست با همکاری کانون شب های روشن دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

کد خبر 31915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد