مهدیشهر | طرح رایگان بیمه حوادث منازل برای افراد تحت حمایت

هدی ناظمی : مددجویان اداره بهزیستی شهرستان تحت پوشش بیمه حوادث منازل مسکونی قرار می گیرند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  ، هدی ناظمی مدیر بهزیستی شهرستان مهدیشهر با اعلام خبر آغاز طرح بیمه حوادث منازل مسکونی افراد تحت حمایت در دهه فجر اظهار داشت : مقارن با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  اداره بهزیستی مهدیشهر با همکاری شهرداری ساختمان و وسایل منازل مسکونی خانوار شهری مهدیشهری را به طور رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد.

دکتر ناظمی با اشاره به تحت حمایت بودن یک هزار و ۳۵۰ نفر در بهزیستی شهرستان مهدیشهر در قالب یک هزار نفر در حوزه توانبخشی و ۳۵۰ نفر در حوزه اجتماعی افزودند : مددجویان علاقه مند جهت استفاده از طرح بیمه رایگان منازل می توانند با مراجعه به بهزیستی شهرستان و دریافت و تکمیل مدارک در این طرح ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به تعهدات این طرح بیان کرد : مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان سقف تعهدات می باشد که میزان خسارت پرداختی به ازای هر ساختمان ۲۰۰ میلیون و  لوازم منزل ۱۰۰ میلیون تومان، در قرارداد منعقد شده در نظر گرفته شده است.

ناظمی در ادامه گفت : این طرح شامل بیمه در مقابل حوادثی از جمله آتش‌سوزی، سیل، زلزله، صاعقه، طوفان و سایر بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه می باشد.

کد خبر 31902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد