نظرآباد | نشست رئیس بهزیستی نظرآباد و مسئولین مراکز مثبت زندگی

روز سه شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه جلسه ای با حضور «ناصر زمانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد و مسئولین مراکز مثبت زندگی تحت نظارت شهرستان و جمعی از معاونین و همکاران در محل دفتر ریاست برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،  در این جلسه رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد ضمن تقدیر وتشکر در خصوص ارائه به موقع مستندات مربوط به مراکز و انجام بازدید ها و تکمیل پرونده ها در سامانه بیان داشت با توجه به موج چهارم شیوع بیماری کووید ۱۹ کلیه پرسنل مراکز مثبت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها را رعایت نمایند .

وی افزود : همزمان با رسمی شدن راه اندازی مراکز مثبت زندگی همه ی خدمات و طرح و مأموریت های بهزیستی بصورت تدریجی به مراکز واگذار خواهد شد، لذا باید مددجویان را با مراکز مثبت زندگی آشنا نمود تا جهت رفع مشکلاتشان و ارائه درخواست های خود با توجه به محدوده و محل سکونت خودشان به مرکز مورد نظر مراجعه نمایند.

زمانی اظهار داشت : با عنایت به نزدیک شدن روزهای پایان سال، تمامی مددکاران در خصوص تنظیم اسناد مالی برنامه ریزی و دقت لازم را داشته باشند تا در اسرع وقت اسناد به شهرستان ارسال شود.

وی همچنین تأکید کرد ، کلیه مسئولین مراکز در خصوص مناسبتهای فرهنگی ایده و اقدامات خود را بصورت مصوّر به شهرستان ارائه نمایند.

کد خبر 31901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد