اداره کل بهزیستی کردستان به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز در سال۹۹شناخته شد

اداره‌کل بهزیستی استان کردستان، براساس ارزیابی انجام شده از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در امر ترویج فریضه نماز، توسط ستاد اقامه نماز استان، به عنوان دستگاه برتر شناخته و شایسته تقدیر ویژه شد.

در جلسه شورای اقامه نماز  بهزیستی کردستان که با حضور اکبر عظیمی رییس ستاد اقامه نماز کردستان،مدیرکل ،مدیر، معاونین و مسئولین بهزیستی کردستان ظهر امروز در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار گردید از اداره‌کل بهزیستی استان کردستان بعنوان دستگاه‌ اجرایی در امر ترویج فریضه نماز، توسط ستاد اقامه نماز استان،  شناخته و شایسته تقدیر ویژه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، شورای اقامه نماز  بهزیستی کردستان با حضور رییس ستاد اقامه نماز، مدیرکل بهزیستی و سایر مسئولین مربوطه ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز در ابتدا با اشاره به اهمیت نماز و فرهنگ سازی آن در بین خانواده ها، کارکنان و ارباب رجوع دستگاه های اجرایی، توضیحاتی را در خصوص اهداف و چشم انداز های ستاد اقامه نماز و برنامه های فرهنگی آن ارائه کردند.

اکبر عظیمی گفت: طبق تفاهمنامه های مصوب ابلاغی، ادارات و نهاد های دولتی و دستگاه های اجرایی، تمامی فعالیتها و برنامه های نمازی با مستندات کامل در سامانه سجاده توسط دبیران شورای اقامه نماز دستگاهها ثبت و توسط هیات داوری استان ارزیابی می گردد.

عظیمی در ادامه بر تشکیل یاوران نماز در ، ادارات، مهدکودک ها و فضاسازی محیطی و تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی نماز در سطح استان تاکید کرد تاکید کرد.

سید صباح قریشی نیز در این جلسه اظهار کرد: اقامه نماز آرامش و سعادت برای انسان‌ها را به ارمغان می‌آورد و هر فردی که فریضه الهی نماز را در زندگی شخصی خود جدی بگیرید در جامعه نیز شاهد تعمیم این مساله خواهیم بود.


وی گفت: تلاش ما ارائه پیشنهادهای اجرایی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی است و لازم است محتوای مناسب با این موضوع را  در فضای مجازی منتشر کنیم.

وی تصریح کرد: نظارت بر امر نماز در دستگاه های اجرایی جهت آسیب شناسی امورات مربوط به نماز و در راستای تقویت نقاط قوت و برطرف ساختن نقاط ضعف احتمالی انجام می پذیرد.

در پایان این مراسم حکم دبیر شورای اقامه نماز را به آقای انور مجیدی به عنوان دبیر شورای اقامه نماز بهزیستی کردستان و کارشناس امور فرهنگی اهدا و از زحمات خانم فاطمه محمدی دبیر سابق شورای اقامه نماز بهزیستی تقدیر شد.

کد خبر 31891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد