کمک های بنیاد مستضعفان کشور به مردم استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت

نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با ریاست بنیاد مستضعفان کشور دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان بلوچستان ، نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با مهندس سید پرویز فتاح ریاست بنیاد مستضعفان کشور دیدار کردند .

دکتر عزیزاله جهان تیغ مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : این جلسه در پی کمک ۱۵ میلیارد تومانی ریاست بنیاد مستضعفان کشور به ۸ هزار خانوار تحت پوشش این اداره کل در شهرستانهای چابهار و قصرقند ، جهت ابلاغ پیام قدرشناسی مردم منطقه و همچنین پیگیری تداوم این کمک ها به مردم استان صورت پذیرفت .

مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد : این دیدار با حضور دکتر محمد سرگزی نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی و در محل دفتر کار مهندس سید پرویز فتاح برگزار شد و مشکلات استان بویژه مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی مطرح گردید .

دکتر عزیزاله جهان تیغ اظهار امیدواری کرد با توجه به حسن نیت ریاست بنیاد مستضعفان کشور ، این انتظار می رود که هر چه سریعتر نوع و میزان این کمک ها مشخص شود .

دکتر محمد سرگزی در این دیدار با اشاره به دلگرمی مردم منطقه از کمک های انجام پذیرفته ، اظهار داشت : مردم سیستان و بلوچستان با وجود محرومیت های ناشی از خشکسالی با حداقل های امکانات زندگی و معاش همواره شکرگزار ، همراه و حامی نظام جمهوری اسلامی هستند .

در پایان ریاست بنیاد مستضعفان کشور ضمن اظهارخرسندی جهت دلگرمی و امیدواری مردم استان سیستان و بلوچستان از این کمک ها ، نسبت به تداوم کمک های این بنیاد تاکید کرد .

کد خبر 31890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد