دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه با امام جمعه و بخشدار دیشموک

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه در سفری یک روزه به دیشموک با امام جمعه و بخشدار این بخش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : به نقل از راه ملت ؛ آقای شاکری در دیدار با امام جمعه دیشموک به خدمات ارائه شده توسط بهزیستی از جمله پرداخت هزینه مشاوره های ژنتیکی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص ارائه خدمات به زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار، دختران فراری، کودکان کار و همچنین به راه اندازی اورژانس اجتماعی دیشموک جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در این بخش اشاره نمودند.

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه از پرداخت وام بلاعوض مسکن به خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر در صورت داشتن زمین جهت ساخت و ساز به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: به مددجویان تحت پوشش در صورت داشتن پروانه کسب و پروانه فعالیت، تسهیلات خوداشتغالی نیز پرداخت می شود.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط بهزیستی شهرستان خصوصا بحث اورژانس اجتماعی، خواهان توانمند سازی مددجویان در حوزه اشتغال شدند .

ایشان رسانه ای کردن بعضی از اسیب ها و برجسته سازی آنها را خود نوعی آسیب خواند و از مجموعه بهزیستی درخواست نمود تا نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به افرادی که تحت حمایت این اداره نیستند و در معرض آسیب قراردارند، ضمن درخواست از سرپرست این اداره مبنی بر کمک به این افراد لزوم چاره اندیشی را خواستار شدند.

سرپرست بهزیستی شهرستان کهگیلویه در ادامه سفر خود به دیشموک با بخشدار این بخش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اقای شاکری در این دیدار گزارشی از عملکرد بهزیستی شهرستان در بخش دیشموک به بخشدار محترم ارائه نمودند.

بخشدار دیشموک نیز در این دیدار با اشاره به خدمات دولت در حوزه بهزیستی به این بخش نظیر تاسیس پایگاه های اجتماعی و راه اندازی اورژانس اجتماعی در آینده تقدیر و تشکر نمود و خواهان اعتبارات بیشتری برای پایگاه های اجتماعی این بخش به منظور کاهش آسیب های اجتماعی شدند.

ایشان گستردگی بخش دیشموک و صعب العبور بودن راه های ارتباطی برخی از روستاها تا مرکز بخش را از علل اصلی بیشتر آسیب های این بخش عنوان کرد و خواهان توجه بیشتر به این روستاها شد.

آقای حبیبی در پایان از زحمات بهزیستی شهرستان در بحث اشتغالزایی و مسکن تقدیر و تشکر نمودند.

کد خبر 31886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد