ملارد| تحویل شیر خشک و البسه کودکان به مددجویان بهزیستی

در راستای حمایت و نیز در جهت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف تحت پوشش اداره بهزیستی در شهرستان ملارد 1000 بسته شامل لباس نوزادی و کودک به همراه 200 عدد شیرخشک جهت مددجویان دارای پرونده با کمک مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی ملارد ضمن بیان مطلب بالا ‌و تأکید بر اجرای برنامه ها به مناسبت آغاز سال جدید و لزوم حمایت بیشتر جامعه هدف گفت: همکاران حوزه مشارکتهای مردمی در تلاش هستند تا با حمایت سایر ارگانها و همراهی خیرین گرامی بتوانند گوشه از مشکلات افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار را رفع نمایند. 

داود خادم در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال در مناسبتهای گوناگون بسته های معیشتی تهیه و توزیع شده است، گفت: علاوه بر مواد غذایی تامین جهیزیه، البسه، شیرخشک، دارو، وسایل کمک آموزشی، لوازم التحریر و .... نیز از موارد ضروری برای افراد تحت پوشش است.
 
مهری سادات شاهچراغی مسئول مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی ملارد نیز با بیان اینکه حوزه مشارکت‌های مردمی به شماره تماس 65109492 در طول ساعات ادارای آماده پاسخگویی به خیرین در خصوص نحوه کمک رسانی به مددجویان است، اظهار داشت: سازمان بهزیستی کمک هزینه های گوناگونی را در خصوص موارد مختلف از جمله هزینه درمان، کمک هزینه معیشتی و .... در نظر گرفته که بصورت متداوم با بررسی و تائید مددکاران به مددجویان ارائه میشود که علاوه بر تمامی اینها همکاران این حوزه با پیشتیبانی خیرین همواره در جهت رفع نیازهای جامعه هدف سازمان در حال تلاش هستند.

کد خبر 31875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد