تجلیل از ۴ خیر فعال بهزیستی در حوزه توسعه روستایی آذربایجان غربی

در آیین تجلیل ازخیرین برتر توسعه روستایی کشور با هدف تشویق خیرین به فعالیت در حوزه توسعه روستایی که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، از ۱۴ خیر فعال در حوزه توسعه روستایی استان تجلیل شد که از این تعداد ۴ خیر فعال بهزیستی بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در این آیین که آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی،دکتر سعید فریور مدیرکل و معاون اشتغال و مشارکتهای بهزیستی استان نیز حضور داشت،با قدردانی از حضور و مشارکت خیّرین در توسعه مناطق روستایی در حوزه های مختلف، گفت: تلاش های خیّرین در کنار دولت در مناطق روستایی موجب تحکیم زندگی در روستاها خواهد شد.

وی با اشاره به آغار فعالیت مجمع خیرین توسعه روستایی از سال ۹۸ اظهار کرد: فعالیت خیّرین توسعه روستایی در محورهای توسعه اماکن آموزشی و ورزشی، بهداشتی ، عمران و راه سازی ، کشاورزی و آبخیزداری، محیط زیست و عشایر، توسعه اماکن مذهبی و مساجد، اشتغال و سرمایه گذاری نمود پیدا کرده داست.

 رحمانی ادامه داد: ۳۳ درصد از جمعیت استان آذربایجان غربی در مناطق روستایی ساکن هستند و این مسئله اهمیت فعالیت دولت برای توسعه مناطق روستایی را بیشتر کرده است.

گفتنی است،این افراد خیّر در حوزه بهزیستی، در حوزه های مسکن (خانم عایشه سروش)در حوزه های نگهداری کودکان بی سرپرست و معلولین ذهنی(آقایان جعفرنژاد و آقای احمدپور) و در حوزه تامین لوازم ضروری ,معیشتی, لوازم توانبخشی و ...(آقای نبی زاده) کمک کرده اند.

کد خبر 31827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد