شهرری|برگزاری جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی

دومین جلسه شورای مشارکت های مردمی با ریاست فرماندار ویژه شهرستان ری و دبیری بهزیستی شهرستان در سالن شهدای مدافع حرم فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست که از سلسله جلسات شورای مشارکت های مردمی با حضور معاون استاندار، امام جمعه،  مدیر بهزیستی و دیگر اعضا برگزار شد، مدیر بهزیستی به ارائه گزارش عملکرد مالی مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان ری پرداخت.

محمدرضا خدابخشی اظهار داشت: در این  مدت هست ماه سعی بر ساماندهی مشارکتهای مردمی کرده‌ایم که در گام اول انبار مشارکتهای مردمی کاملاً مجزا از انبار بهزیستی ساخته ایم و سردخانه ای که نیاز به بازسازی و مرمت داشت را از نو راه اندازی کردیم.

 وی افزود: در حال حاضر به صورت متمرکز آنچه که خیرین به ما اهدا می کنند را به‌آن انبار انتقال می‌دهیم.

خدابخشی ادامه داد: علاوه بر اعتبارات دولتی در ایام دهه فجر توسط خیرین به ۳۲معلول، ویلچر و دیگر اقلام هدیه داده شد.

وی گفت: ده دستگاه بخاری و سه جهیزیه کامل، سه سرویس سیسمونی کامل، توزیع دویست و۸۱  سبد کامل کالا، ششصد و ۵۰ بسته نوشت افزار،  ۶۴ میلیون تومان واریز مستقیم به حساب افراد نیازمند، تحویل ۹۸ واحد مسکونی در ۵ ماه اخیر با اسنادی که به نام آنها رقم خورده است، از عمده فعالیت های حوزه مشارکت های بهزیستی ری است.

 مدیر بهزیستی ری گفت: ۱۱۶ نفر برای تسهیلات خود اشتغالی معرفی شده اند که از این تعداد ۵۷ نفر تسهیلات را دریافت کرده‌اند و مجموع کل تسهیلات خود اشتغالی چهل و سه میلیارد ریال بوده است.

خدابخشی در پایان با تشکر از فرماندار و دیگر اعضا، اعلام کرد: تعداد بسیار زیادی  نیازمند داریم که هر ماه شارژ می‌شوند و در چرخه کمک‌های مستمر قرار می‌گیرند که برخی در چرخه های حمایتی دائم و برخی غیر دائم قرار می گیرند و حدود هزار نفر پشت نوبت دریافت خدمات قرار دارند.

گفتنی است، در ادامه جلسه عملکرد غیر نقدی و خدماتی که در پنج ماهه مهر تا بهمن ارائه شده، توضیحاتی داده شد.

کد خبر 31811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد